וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגישה בין שחר ללוזון הסתיימה ללא התקדמות

12.6.2007 / 21:16

הבעלים של מכבי חיפה ומכבי פ"ת ייפגשו שוב, כדי לנסות ולסכם את מעברו של עומר גולן לירוקים. קדוסי יפנה לועדה למעמד השחקן

הערב (שלישי) התקיימה פגישה בין יעקב שחר לעמוס לוזון במהלכה דנו הצדדים באפשרות שעומר גולן יעבור ממכבי פ"ת למכבי חיפה. עוד בפגישה דנו הצדדים באפשרות שמכבי חיפה תעביר לשורותיה את החלוץ אוהד קדוסי מבלי לגשת לועדה למעמד השחקן. לאחר הפגישה הכריזו הצדדים כי לא הושגה שום התקדמות בנושא הזה. לנוכח זאת, צפוי בימים הקרובים קדוסי לפנות לוועדה למעמד השחקן, כדי שזו תקבע את מחירו. בנושא גולן, בימים הקרובים צפוייה פגישה נוספת בין הצדדים במטרה להגיע להסדר שיסלול את דרכו של עומר גולן. בקרית אליעזר סבורים כי בשלב זה, המחירים שדורשים הלוזונים גבוהים יחסית.

במקביל לשהותו של המאמן רוני לוי בארגנטינה, הנהלת מכבי חיפה הודיעה באופן רישמי לסוכנו של הקשר הברזילאי שאבייר אנדרסון, פיני זהבי, לחפש לו קבוצה אחרת. לאנדרסון יש חוזה בחיפה לשלוש העונות הבאות בשכר כולל של כמיליון דולר, ולאחרונה הוא אמר למספר אתרים בברזיל כי הוא מתכוון להישאר בחיפה. נראה כי הבקשה הגיעה לאור שיחות של אנשי חיפה עם לוי, שיגיש מחר (רביעי) מספר שמות של שחקנים ארגנטינאים אותם הוא בחן מקרוב. על פי השיחות של לוי עם אנשיו בחיפה, נראה כי מדובר ברשימה הכוללת לפחות שני בלמים, קשר שמאלי וקשר אחורי אחד.

נציגיו של המגן השמאלי רוני גפני, לוחצים על ראשי בית"ר לשחרר אותו למכבי חיפה. הבוקר נערכה פגישה בין נציגיו של השחקן, גלעד קצב ועידן כסיף, המייצגים גם את חיים מגרלשווילי, לבין נציגי הקבוצה ההולנדית ויטסה. לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות אתמול, נראה כי פערים קטנים מעכבים את מעמד החתימה, אבל הוא צפוי להתקיים היום או מחר. במועדון עדיין מחכים להצעות רציניות מצד סוכניו של רוברטו קולאוטי. עד כה הגדירו את שמות הקבוצות שעלו בישיבות בין הצדדים כ"לא רלוונטיים".

בשיחה הקרובה של לוי עם ההנהלה יתברר כי חאבייר דירסאו יעזוב את הקבוצה בעונה הבאה. בחיפה העריכו הבוקר כי דירסאו יישאר. דירסאו מחזיק בחוזה של כ~180 אלף דולר בעונה. בחיפה הגיעו לאחרונה למסקנה שאולי כדאי לשחרר את הקשר, בעיקר משיקולי מיסוי. יחד עם זאת, אתמול הבהירו בקבוצה שאם לוי לא ימצא אלטרנטיבה, דירסאו יישאר.

הבלם דניאל חירלו בו מעוניין לוי מתרחק מהקבוצה. לפי התקשורת בארגנטינה, הבלם לא מעוניין להגיע בשלב זה לישראל. בחיפה מאמינים שהצעה אטרקטיבית תוכל לשכנע את חירלו לשחק בקריית אליעזר, למרות שהוא מחזיק בהצעה מפתה מהליגה האוסטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully