וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו עלול להיעדר ממשחק האליפות

12.6.2007 / 11:03

סוכנו של כוכב ריאל מדריד דורש לשחרר את השחקן מהמשחק מול מאיורקה בגלל תחילת מחנה האימונים של נבחרת ברזיל

קברניטי הליגה הספרדית ספגו הרבה ביקורות על העונה הארוכה של הלה ליגה, שממשיכה בפעילותה הרבה אחרי שיתר הליגות באירופה כבר עמוק בפגרה. התארכות העונה הספרדית אף גורמת להתנגשות בלוחות זמנים של כמה שחקנים, וכעת נראה שריאל מדריד תהיה הנפגעת העיקרית מהעניין.

סוכנו של רוביניו, ואגנר ריביירו, הודיע אמש (שני) כי ידרוש מריאל לשחרר את הכוכב הברזילאי מהמשחק האחרון של העונה בספרד, מול מאיורקה, על מנת לאפשר לו להצטרף למחנה האימונים של נבחרת ברזיל לקראת הקופה אמריקה. על פי חוקי פיפ"א מחויבת ריאל לשחרר את השחקן למחויבותו הבינלאומית, וריביירו לא מתכוון לגלות התחשבות במדרידאים, שחייבים לנצח במשחק על מנת לזכות באליפות אחרי ארבע שנים עקרות.

פרדראג מיאטוביץ', המנהל הטכני של ריאל, עוסק בנסיון להשיג אישור מההתאחדות הברזילאית לשתף את רוביניו למרות האיסור. אם האישור המיוחל לא יגיע, תעמוד ריאל בפני עונש הפחתת שלוש נקודות במידה ותשתף את השחקן ללא אישור.

מי שדווקא מוכן לוותר על הופעה במחזור האחרון הוא דני אלבס, מגינה הברזילאי של סביליה. אלבס סיפר כי לא ישתתף במשחקה של סביליה מול ויאריאל כדי לא לפגוע בהכנותיו לקופה אמריקה, למרות שלקבוצתו עדיין יש סיכוי תיאורטי לזכות באליפות.

* חוליו באפטיסטה, חלוצה של ריאל מדריד ששיחק העונה כמושאל בארסנל, צורף לסגל ברזיל לקופה אמריקה.

מאיורקה מחכה לריאל בפינה

החגיגות של ריאל בסיום המשחק מול סראגוסה הרתיחו את מאיורקה. בקבוצה התפלאו על כך שהלבנים פשוט הניחו שבמחזור הסיום הם יעברו את מאיורקה בקלי קלות בדרך לתואר, וחגגו כאילו האליפות כבר בכיסם. "אסור להם לחגוג מוקדם מדי", אמר חלוץ מאיורקה חואן ארנגו. "דברים כאלה כבר קרו להם בעבר, וכדאי להם להיזהר שזה לא יקרה שוב".

לשחקן אחד של מאיורקה תהיה מוטביציה מיוחדת במפגש מול ריאל - מקסי לופז. הארגנטינאי שמשחק כמושאל מברצלונה ישמח מאוד לעזור למועדון האם שלו להשיג אליפות שלישית ברציפות. "זה יהיה פשוט אדיר אם שער שלי ייתן לבארסה את התואר", אמר לופז. "אני אשתדל לתת את כולי כדי לסייע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully