וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה עובר לאיומים

12.6.2007 / 11:15

חלוץ צ'לסי התאכזב מהרכש הדל של קבוצתו בפגרה הנוכחית ואמר לרומן אברמוביץ': "אם לא תתחיל לחזק את הקבוצה הקיץ - אעזוב"

קיץ רגוע יחסית עובר על צ'לסי. המיליונרים, שהתרגלו לעמוד בראש רשימת המבזבזות בשנים האחרונות, מסתפקים עד כה באלכס, קלאודיו פיזארו וסטיב סידוול כשחקני החיזוק היחידים שהוחתמו בפגרה הנוכחית, ומצב העניינים בהחלט לא נראה לכוכב הקבוצה, דידייה דרוגבה.

החלוץ שסיים עונה נפלאה במדי הכחולים עם 33 כיבושים בכל המסגרות, שוחח עם הבעלים של הקבוצה, רומן אברמוביץ', ודרש ממנו לגלות יותר יוזמה בשוק ההעברות. "אני חושב שאין להנהלה מספיק אמביציה הקיץ", אמר לבוס. "ובמקרה כזה תהיו בטוחים שאני לא אשאר כאן יותר מדי זמן. אני בן 29 ואין לי יותר מדי זמן לבזבז. אני נמצא בנקודת המפנה האחרונה בקריירה שלי".

"זה הזמן להחלטה גדולה עבורי - להישאר או לעזוב. אני מתפתה לגלות עולם חדש ולהכיר את חיי הכדורגל מחוץ לאנגליה. זאת תהיה אכזבה גדולה אם לא אזכה לשחק במועדונים שאני חולם לשחק בהם. ספרד ואיטליה בהחלט מושכות אותי, אבל אני עדיין רחוק מלהגיד שלום לצ'לסי. לעולם אין לדעת מה יקרה".

טבז לאינטר?

קרלוס טבז, אחד המלפפונים החמים של הקיץ, גילה במהלך ההכנות של נבחרת ארגנטינה לקופה אמריקה כי אחת המתעניינות הרציניות בשרותיו היא אינטר. "יהיה נחמד לשחק באיטליה", אמר טבז. "במיוחד בקבוצה עם כל כך הרבה ארגנטינאים. יהיו כמה פגישות ודיונים בנושא, אבל שום דבר עדיין לא רשמי".

* למרות ההתעקשות של בעלי המניות של ארסנל שלא לשתף פעולה עם הטייקון האמריקאי סטן קרונקי, ייפגש בימים הקרובים יו"ר התותחנים, פיטר היל-וודס, עם קרונקי, שהגדיל לאחרונה את אחוזי השליטה שלו במועדון ל- 12%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully