וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ בין ברדה לאפואל ניקוסיה במבוי סתום

לי בוץ

12.6.2007 / 0:13

חלוץ הפועל ת"א חוזר לישראל לאחר יממה בקפריסין, שם ניהל מו"מ שלא הניב פרי. בסביבתו של השחקן מעריכים כי קיים סיכוי להשלמת המו"מ



חלוץ הפועל ת"א אליניב ברדה המריא הבוקר (שני) לקפריסין על מנת לסכם בקבוצת אפואל ניקוסיה, שהביעה עניין בשירותיו לקראת העונה הקרובה. עם זאת, לאחר שיחה של מספר שעות בין ברדה, אביו ודודו דהאן לבין ראשי האלופה המקומית, הגיעו הצדדים למבוי סתום, והחלוץ עלה על טיסה חזרה ארצה בידיים ריקות.

לפני שהמריא לאי השכן נשמע ברדה אופטימי, כשאמר כי "כל שחקן חולם להגיע לאירופה ולהשתדרג מקצועית וכלכלית". כפי שזה נראה כרגע, הסיכויים שברדה יישאר בישראל גבוהים יותר מהסיכויים שישחק בקפריסין, אך בסביבתו לא פוסלים אפשרות שהמו"מ יימשך ואף יושלם בימים הקרובים.

במידה וברדה אכן יעזוב, יהיה זה שחקן הסגל התשיעי ממנו נפרדת הפועל ת"א בקיץ האחרון, לאחר שחרורו של שביט אלימלך, פרישתו של יוסי אבוקסיס, עזיבתם של איבזיטו אוגבונה, חאבייר פאאס, לוסיאנו דה ברונו ומנואל ניירה ויציאתם הצפויה של סלים טועמה וגילי ורמוט לאירופה.

למרות הנהירה של שחקנים רבים לקבוצות אחרות טרם הצטרפו שחקנים חדשים לסגל של גיא לוזון, כשהפועל כבר התעניינה בצירופם האפשרי של ליאור אסולין ומשה ביטון. בקבוצה הבהירו היום כי לא הגיעו לסיכום עם ביטון, שהוא שחקן תחת חוזה במכבי ת"א, וכי לא יתנהל איתו מו"מ עד שלא ישוחרר באופן רשמי מהיריבה העירונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully