וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורת הסיכויים לא מעניינת את הסרבים

11.6.2007 / 23:04

מילובאנוביץ’(63) העניק ניצחון 0:1 לסרביה על איטליה, שמחזיקה בשיא הזכיות באליפות אירופה, אבל נשארה בעיקר מופתעת

למרות שהאזוריני מחזיקים בשיא הזכיות של אליפות אירופה (5 תארים) וכאלופי העולם לבוגרים הם יקבלו הרבה מאוד כבוד במהלך הקמפיין, נבחרת איטליה הצעירה נראתה לחוצה מאוד כשירדה מכר הדשא בניימיכן, ובאמתחתה הפסד 1:0 לנבחרתה המקבילה של סרביה. המאמן הסרבי, מירוסלאב דיוקיץ', שהיה מודע למסורת ולעוצמה האיטלקית, ניצל זאת כדי להפחית את הלחץ משחקניו לפני המשחק. "אנו באים ללא ציפיות לטורניר, כדי לעשות משהו טוב ומפתיע. אני אופטימי". אמר וצדק. הנבחרת מהבלקן, שהפסידה בגמר 2004 3:0 לאיטלקים, מצאה את האזוריני לחוצים מאוד בפתיחה, אך לא ניצלו זאת כדי להגיע להזדמנויות ממשיות.

בדקה ה-21 נאלצו האיטלקים להחליף את שוערם ג'יאנלוקה קורצ'י, שמתח את המפשעה, ובמקומו נכנס שוער ברשיה, אמיליאנו ויויאנו. החמצות מסמרות שיער של החלוץ האיטלקי, רפאלה פלאדינו, השאירו את הצופים בניימיכן כמהים לשערים, בתום מחצית ראשונה מאופסת.

האיטלקים שלטו בתחילת המחצית השנייה, אבל השער הראשון במשחק נכבש דווקא על ידי סרביה. בדקה ה-63 בעט דיאן מילובאנוביץ' כדור שטוח לפינה האיטלקית הימנית וקבע 0:1 לשחקניו של מירוסלאב דיוקיץ'. פיירלואיג'י קאזירגי הכניס את החלוץ ג'וזפה רוסי כדי למצוא את השוויון, אבל משחק נוקשה מצד שתי הקבוצות, מנע מהלכי כדור התקפיים ראויים, והמשחק סבל מחוסר סדר משווע.

הלחץ האיטלקי איפשר מתפרצות סרביות, שלא מצאו את הרשת של אמיליאנו ויויאנו. בסיום, הסרבים חגגו ניצחון מפתיע שמעלה אותם זמנית לראשות טבלת בית ב', ואילו האיטלקים הזעופים ירדו מכר הדשא ללילה עמוס תחקירים.

מהלך המשחק

דקה 15- בסיומו של מהלך קבוצתי, פאצ'יני מצא עצמו חופשי ברחבה הסרבית, אך בעט חלש החוצה.

דקה 31- פלאדינו קיבל כדור עומק מרוסינה, ונותר חופשי במרכז הרחבה הסרבית, אבל בעט בסיבוב החוצה.

דקה 40 - פלאדינו קיבל עוד כדור עומק ברחבה הסרבית, אך בעט שטוח וחלש כדי להשאיר את התוצאה מאופסת.

דקה 53- זוראן טוסיץ' בעט וולה ברגל שמאל מתוך הרחבה האיטלקית, אבל השוער אמיליאנו ויויאנו, הדף את הכדור מהחיבורים.

דקה 63- גול! בעיטה של דיאן מילובאנוביץ' ברגל ימין, שלחה כדור שטוח לפינה הימנית של ויויאנו, וזה 0:1 לסרביה.

דקה 85- זוראן טוסיץ' יכול היה להכפיל את היתרון הסרבי, אך הבעיטה השטוחה שלו, מזווית קשה, עברה לרוחב השער האיטלקי, ולחוץ.

דקה 90- פאצ'יני החמיץ הזדמנות אדירה לשוויון, כשנגח מחמישה מטרים גבוה מעל השער הסרבי.

הרכב איטליה: ג'יאנלוקה קורצ'י (אמיליאנו ויויאנו, 21), מרקו אנדראולי, גיורגיו קייליני, אנדראה ראגי, אנדראה מנטובני, אלברטו אקילאני (גרציאנו פלה, 82), אנטוניו נוצ'רינו, ריקרדו מונטוליבו, ג'יאמפאולו פאצ'יני, אלסנדרו רוסינה, רפאלה פלאדינו (ג'וזפה רוסי, 74).

הרכב סרביה: דאמיר קהירמן, בראניסלב איבנוביץ', אלכסנדר קוראלוב, אנטוניו רוקבינה, מילאן סמיליאניץ', בושקו יאנקוביץ', דיאן מילובאנוביץ', דושקו טוסיץ', סטפן באבוביץ' (ניקולה דרינצ'יץ', 77), מילוש קרסיץ' (זוראן טוסיץ', 33), דראגן מרדיה (ג'ורג'ה ראקיץ', 83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully