וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון מעריכים: גרשון יישאר באולימפיאקוס

11.6.2007 / 16:05

יכולתה של אולימפיאקוס השתפרה פלאים לאחרונה, ואחרי הניצחון 72:76 על פנאתינייקוס עשוי המאמן להישאר גם בעונה הבאה

ביוון מעריכים כי לאור השיפור הניכר ביכולתה של אולימפיאקוס פיראוס בשבועות האחרונים, שבא לידי ביטוי בהעפלה לגמר הפלייאוף המקומי ללא יתרון ביתיות ואמש בניצחון חשוב על היריבה העירונית פנאתינייקוס, שהשווה את סדרת הגמר ל-1:1, יישאר פיני גרשון במועדון גם בעונה הבאה.

גרשון לא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, שכן בקיץ שעבר התעקש לחתום על חוזה לעונה אחת בלבד, אולם מיד עם סיום העונה צפויים לשבת באי-כוחו של המאמן וראשי הקבוצה ולסכם על חוזה חדש בשכר דומה. "פיני אוהב את הקבוצה, ההנהלה אוהבת אותו, ובעקבות הניצחון על פאו אין סיבה ששיתוף הפעולה הזה לא יימשך", אומר העיתונאי היווני ספירוס קבליארטוס. "נכון, היו העונה לא מעט עליות וירידות, היו בעיות מחוץ למגרש עם שחקנים כמו סחורציאניטיס ואלכס אקר, וכמובן חוסר המזל עם הפציעה של מאצ'יאוסקאס, אבל כולם מכבדים מאוד את פיני, גם הקהל, ולכן אנחנו משוכנעים שהוא יישאר כאן בעונה הבאה".

גרשון: "נמשיך להילחם כאילו אין מחר"

לאחר הניצחון החשוב אמש על פנאתינייקוס (72:76) נשמע גרשון, אולי לראשונה העונה, שבע רצון מיכולתם של חניכיו. "עברנו על הטעויות שעשינו במשחק הראשון ותיקנו אותן. למדנו מהן", אמר המאמן, "אני שמח שהראנו הגנה אגרסיבית וביצענו מהלכים נכונים בדקות המכריעות. שיחקנו הגנה מצוינת במחצית השנייה (אולימפיאקוס ספגה 13 נקודות בלבד ברבע האחרון). סוף כל סוף הגענו למשחק עם סגל שחקנים מלא, בלי פציעות או השעיות. אם זה היה קורה מוקדם יותר העונה אולי היינו מצליחים לעשות דברים גדולים יותר, אבל עכשיו התואר מונח על הכף וכל מה שהיה לא משנה. לכל היותר יש לנו שני משחקי חוץ ב'אואקה', וכדי לקחת אחד מהם נצטרך להגיע מפוקסים ולהמשיך ולהילחם כאילו אין מחר. למרות זאת, אני חושב שברמות האלה, יתרון הביתיות הוא פחות משמעותי".

"הישוונו את הסדרה פשוט כי רצינו יותר", הוסיף הפורוורד אנדראה זיזיץ' תובנות משלו. "להפסיד כאן, בבית, מול האוהדים שלנו, בסיטואציה הזאת, זה היה פשע בלתי נסלח. במשחקים שכאלו אתה שוכח את כל הכאבים ופשוט נלחם על החיים שלך".

"שיחקנו טוב יותר מאולימפיאקוס ברוב שלבי המשחק והובלנו", אמר מנגד מאמן הירוקים, ז'ליקו אובראדוביץ'. "בדקות האחרונות עשינו המון שגיאות. מגיע לאולימפיאקוס קרדיט על הניצחון הזה. הם הקשו עלינו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully