וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס פייזר הוצע למכבי ת"א

11.6.2007 / 15:34

פייזר, אשתקד במורסיה הספרדית, נחשב לפורוורד אתלטי וקשוח, אולם בעייתי מחוץ למגרש. בלות'נטאל מתרחק מאוד

הפורוורד מרכוס פייזר (29, 2.03), שחקן מורסיה הספרדית בעונה החולפת, הוצע למכבי תל אביב.

פייזר, בוגר מכללת איווה סטייט, מכונה "בייבי בארקלי", ונחשב לפורוורד אתלטי וקשוח. בדראפט 2000 נבחר במקום הרביעי בידי השיקאגו בולס, במדיה שיחק בארבע העונות הבאות. עונת 2002 הייתה הטובה בקריירת ה-NBA של פייזר, כאשר העמיד ממוצעים של 12.3 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים ב-25.8 דקות משחק בממוצע. בעונתו הרביעית נרשמה ירידה ביכולתו, ובסיומה עזב את הבולס.

ב-2005 חתם פייזר כשחקן חופשי במילווקי באקס, אולם הציג יכולת מאכזבת (6.2 נק', 3.2 ריב' ב-16. דק') ועזב בסיום העונה. משלא הצליח למצוא קבוצה ב-NBA בעונה הבאה, עבר לליגת הפיתוח (NBDL), וכיכב במדי קבוצת אוסטין טורוס. במרץ של אותה שנה זכה לשני חוזים זמניים, בסיאטל סופרסוניקס ובניו-אורלינס הורנטס, אולם לא הצליח לתקוע יתד מחודש בליגה הטובה בעולם. פייזר נבחר לשחקן העונה ב-NBDL לעונת 2006.

בקיץ שעבר שוב לא הצליח פייזר לסגור חוזה ב-NBA, וחתם במורסיה מספרד. בעונה החולפת הציג ממוצעים של 18.9 נקודות ו-5.4 ריבאונדים.

פרט לפייזר, בוחנת מכבי את צירופו של הפורוורד ג'יימס סינגלטון, כפי שפרסמנו בסוף השבוע שעבר.

בלות'נטאל רוצה NBA

דיוויד בלות'נטאל, שהוזכר כמועמד לשוב לשורותיה של מכבי תל אביב בעונה הבאה, לא יוחתם ככל הנראה. בשיחות ראשוניות שנערכו בימים האחרונים בין הקבוצה לשחקן אמר בלות'נטאל כי ברצונו למצות תחילה את אופציית ה-NBA, ולשם כך לשחק באחת מליגות הקיץ. במכבי אין כוונה להמתין לבלות'נטאל זמן כה רב. בנוסף, דרישותיו הכספיות אינן מקובלות בשלב זה על אנשי מכבי.

הנוער של מכבי לליגת הקיץ של היורוליג

הנהלת היורוליג הודיעה היום (שני) כי מכבי תל אביב, יחד עם מספר קבוצות אירופאיות נוספות, תיקח חלק בליגת הקיץ החדשה שייסדה לאחרונה. העיר ג'סולו שבצפון איטליה תארח את הטורניר, שייערך בין ה-28 ביוני ל-1 ביולי. פרט למכבי, הבטיחו את השתתפותן גם ז'לגיריס קובנה, בנטון טרוויזו, אולימפיה לובליאנה ולוטומאטיקה רומא. קבוצה מהליגה הסינית צפויה לקחת חלק בטורניר, ושתי קבוצות נוספות יורכבו משחקנים חופשיים.

מכבי תצא לטורניר הקצר עם שחקני קבוצת הנוער, ללא אף שחקן מסגל הקבוצה הבוגרת. את הקבוצה ידריך עוזר המאמן גיא גודס, כשהמאמן עודד קטש יצטרף בהמשך. בנוסף תיערך במקום הגרלת הבתים המוקדמים בשני המפעלים בהנהלת יול"ב, היורוליג והיול"ב קאפ, וכן סדנאות למאמנים ולשופטים.

עדכון אחרון: 17:03

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully