וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיזהר, חברים, הבלגים בטירוף

11.6.2007 / 15:10

החלוץ קווין מיראלס חושב שנבחרתו נתנה הצהרה מול פורטוגל: "מעכשיו כולם ייזהרו מאיתנו". דרנטה מהולנד: "לא נתפשר על פחות מתואר"

בלגיה הייתה עדיפה על פורטוגל במשחק הפתיחה בבית 1 באליפות אירופה לנבחרות צעירות, אבל לא השכילה להבקיע וסיימה עימה ב-0:0. עם זאת, בנבחרת של ז'אן פרנסואה דה סארט חושבים שהמשחק האמיתי עדיין לפניהם ורואים בתיקו הזה הצהרה.

"אני חושב שמעכשיו כולם יצטרכו להיזהר מאיתנו. יש לי הרגשה שנוכל ללכת עד הסוף", אמר קווין מיראלס, חלוץ ליל הצרפתית. "היה לנו משחק טוב ונצטרך לעבוד קשה במשחק ביום רביעי. יש לנו הרבה כישרון, הראינו אותו ונראה אותו שוב". לנבחרת הישראלית חלק מיראלס את השבחים הרגילים והנדושים: "זו נבחרת חזקה, וקשה לשחק נגדם. אבל אין לי ספק שאם נציג את היכולת שלנו, ננצח".

"רוצים ללכת עד הסוף"

הדוויחס מאדורו היה האיש שכבש את השער שהקנה להולנד ניצחון 0:1 על ישראל, אבל מי שנבחר כמצטיין הוא הקשר רויסטון דרנטה, ששמח על הפתיחה ברגל ימין.

"אנחנו פה בשביל ללכת עד הסוף", אמר דרנטה, "עשינו צעד ראשון בסך הכל והדרך עדיין ארוכה. בשבילי זה כבוד לזכות בתואר השחקן המצטיין". הוא אמר כי הוא מעדיף לשחק יותר בחלק ההתקפי: "הכישורים שלי נועדו לזה". מאמנו, פופה דה האן, אישר: "כשהוא במרכז השדה הוא הרבה יותר יעיל מאשר בחלק האחורי של המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully