וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל זורם בכפות ידיך

11.6.2007 / 14:29

דרמאר ג'ונסון מדנבר סירב לכאורה למעצר והשוטרים הממו אותו עם שוקר חשמלי. בילאפס צפוי להישאר בדטרויט ודאנקן מספר על לבטיו

דרמאר ג'ונסון, שחקנה של דנבר נאגטס, נעצר בלילה שבין ראשון לשני לאחר תגרה שפרצה במועדון בקולורדו. אלא שג'ונסון, כך לפחות טוענת המשטרה, לא שיתף פעולה עם המשטרה, ורק לאחר שקיבל זץ משוקר חשמלי התאפשר מאסרו.

"הוא לא ממש שיתף פעולה", אמר רנדי קורביט, מראשי משטרת דנבר, לאחר המעצר. ג'ונסון ושתי נשים נעצרו בעקבות הפרעה לסדר הציבורי ושוחררו עוד באותו לילה. דן רכט, פרקליטו של השחקן, אמר כי הוא ניסה להפריד בין שתי הנשים. "היה פה בלבול גדול של המשטרה", אמר רכט. "דרמאר חף מפשע ולא עשה כלום". ג'ונסון קלע 3.5 נקודות ונטל 1.5 ריבאונדים בממוצע למשחק העונה.

"הייתי קרוב לבחור באורלנדו"

טים דאנקן, כוכב סן אנטוניו ספרס, מספר כי בקיץ 2000 היה קרוב מאוד להצטרף לאורלנדו מג'יק. דאנקן הפך לשחקן חופשי באותו קיץ, וערב המשחק השני בסדרת הגמר מול קליבלנד (92:103 לספרס), אמר כי נשאר בספרס רק בזכות יחסיו הטובים עם דייויד רובינסון.

"החיים היו נראים אחרת לגמרי", אמר דאנקן, שסירב להצעה של 67.5 מיליון דולר לשש שנים. "זו הייתה התלבטות קשה, וזה היה הרבה יותר קרוב ממה שאנשים חושבים". הוא ציין כי גם יחסיו הטובים עם המאמן גרג פופוביץ' היו שיקול.

ומכאן לחבר נוסף בדראפט 1997, צ'ונסי בילאפס. למרות הספקולציות צפוי הפליימייקר של דטרויט להישאר בפיסטונס. דטרויט צפויה להציע לבילאפס חוזה בן 52 מיליון דולר לארבע שנים (13 מיליון לעונה). "צ'ונסי ירכז את מרב תשומת הלב שלנו בקיץ ואנחנו רוצים להשאיר אותו אצלנו", אמר נשיא הקבוצה, ג'ו דומארס. עוד אמר דומארס, כי המאמן פליפ סונדרס לא הולך לשום מקום. "זה שלא הגענו לגמר לא אומר שהוא עשה עבודה רעה", הסביר, ופנה להכחיש את השמועות על פירוק החבילה. "אין לנו כל כוונה למכור את הנכסים שלנו לכל דורש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully