וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעים מדובאי מנסים להשתלט על ארסנל

11.6.2007 / 13:05

אותה קבוצה שנכשלה בנסיונה לרכוש את הבעלות על ליברפול יוצאת לסיבוב נוסף אצל התותחנים. אלרדייס יוצא נגד ניוקאסל

קבוצת משקיעים מדובאי, בראשות מוחמד אל חאשימי, שמה לה למטרה להשתלט על ארסנל. אל חשאימי היה הגורם המרכזי מאחורי נסיון הרכישה של ליברפול בדצמבר האחרון, ובנסיונו השני לרכוש את אחת מאריות הפרמייר ליג הוא לא מתכוון לוותר.

"אני מודע לכך שהבעלים הנוכחיים של ארסנל לא מעוניינים למכור, אבל אני רואה את ארסנל כמועדון מאוד רווחי. גם ליברפול היתה הזדמנות מצוינת עבורנו, אבל צריך להמשיך הלאה". את הקרב על ליברפול הפסיד אל חאשימי לצמד האמריקאי ג'ורג' ג'ילט וטום היקס.

בארסנל נמצא אל חאשימי במאבקי כוח מול המיליארדר האמריקאי סטן קרונקי, שכבר הצליח לעורר מהומה במשרדי התותחנים כשגרם מוקדם יותר העונה לעזיבתו של היו"ר הנערץ של הקבוצה, דייויד דין.

ושוב, חשדות שחיתות בפרמייר ליג

ביום שישי האחרון נעצר במנצ'סטר אדם בן 61 בחשד להלבנת כספים אחרי חקירה מקיפה של המשטרה בעניין שחיתות בכדורגל. גורם במשטרה אמר ל"אובזרבר": "יותר מקבוצה אחת בפרמיירליג מעורבת בחקירה הזו".

ההערכות הן שהאדם שנעצר הוא לא יושב ראש קבוצה וגם לא סוכן שחקנים, אבל ייתכן שמדובר באחד מאנשי האגף הפיננסי של אחת מקבוצות הפרמיירליג. אנשים נוספים המקורבים לחקירה טענו כי לדעתם זהו רק מעצר ראשון בפרשה מסועפת בה ייעצרו גם אנשי בכירים יותר.

עיקר החקירה היא סביב עיסקאות העברתם של שחקנים שונים, לאן הלך הכסף ששולם עבורם והאם כל פרטי העסקאות דווחו בצורה חוקית.

סונס נגד ניוקאסל

גרהאם סונס יוצא בהתקפה חריפה על המועדון בו עבד לפני מספר שנים, ניוקאסל יונייטד. הסקוטי טען כי מייק אשלי, הבעלים המיועד של ניוקאסל נכנס ל"מועדון גדול עם בעיות גדולות" וכי עליו יהיה להשקיע הרבה מאוד אם הוא רוצה שהקבוצה תתברג לצמרת האנגלית הגבוהה.

סונס גם שלח המלצות לסם אלרדייס, שהגיע מבולטון הצנועה: "כשאתה מאמן קבוצה גדולה אתה מתעורר בבוקר ורק מקווה לעבור את היום עם כמה שפחות צרות. אני לא נהניתי מהעבודה בניוקאסל ולא מדובר בלחץ להצליח. עבדתי במועדונים גדולים יותר מניוקאסל, אבל לא מדובר בלחץ אלא בכל המסביב".

ואגב ניוקאסל, "מירור" הבריטי מדווח כי הקבוצה מתעניינת לאחרונה בהחתמתו של לודוביק ז'ולי, הצרפתי של ברצלונה.

* באייאקס בטוחים שיצליחו להשאיר את ווסלי סניידר. הקשר הצעיר והמוכשר מחוזר על ידי ולנסיה, טוטנהאם ואסטון וילה, אך יו"ר אייאקס, ג'ון ג'אקה, הכריז כי הוא אין מה לדבר על עזיבתו הקיץ: "על פי החוזה שלנו איתו הוא אמור להישאר, ונעשה כל שביכולתנו על מנת שזה יקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully