וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהגיהנום לגן עדן"

11.6.2007 / 13:07

בנאפולי חגגו את חזרתם לסריה A והבטיחו שזו רק ההתחלה עבורם. רונאלדו פותח את הפה על אוהדי אינטר, טרזגה על הנהלת יובה

רק לפני שלוש שנים הכריזה נאפולי על פשיטת רגל ומצאה את עצמה בליגה השלישית באיטליה. מאז הצליחה הקבוצה הדרומית לבנות את עצמה מחדש, ואתמול (ראשון) היא השלימה את הקאמבק שלה לבמה המרכזית, כשהבטיחה את חזרתה לסריה A אחרי 0:0 עם גנואה, שעלתה אף היא לליגה הבכירה.

האחראי הראשי לחזרה המפוארת של נאפולי הוא נשיא המועדון, אורליו דה לורנטיס. דה לאורנטיס לקח על עצמו את התפקיד ב-2004, ובנה מאפס את הקבוצה המצוינת ששיחקה בנאפולי העונה. אחרי משחק העלייה חגג דה לאורנטיס והכריז: "אנחנו רק בתחילת דרך. יש לנו קבוצה צעירה, וכבר עשינו חתיכת דרך - ישר מהגיהנום לגן עדן".

רונאלדו נגד אוהדי אינטר

חצי שנה בלבד במדי מילאן הספיקה לרונאלדו להפוך לרוסונרי בכל רמ"ח אבריו, והיום הוא אף עשה את הצעד המתבקש ותקף את אוהדי אינטר. "תמיד הייתי אסיר תודה לאוהדי אינטר, אבל הם לא החזירו לי יחס דומה", אמר הברזליאי לטלוויזיה האיטלקית. "ב-2002 ברחתי מהם בליווי משטרתי מחשש שיפגעו בי. כשעזבתי אינטר הרוויחה המון כסף, כך שאני לא חושב שיש להם זכות להתלונן עכשיו". לאחר מכן עבר רונאלדו להלל את קבוצתו הנוכחית: "אחד הרגעים המרגשים ביותר בקריירה שלי היה שירדתי לספסל במשחק הראשון שלי במילאן, וכל הקהל עמד והריע לי, זה היה נפלא".

טרזגה נחוש לעזוב את יובה

בקיץ שעבר, כשמרבית כוכבי יובנטוס נטשו את הקבוצה לאנחות בעקבות הורדתה לליגה השניה, דויד טרזגה היה בין הבודדים שנשארו בגברת הזקנה. החלוץ הצרפתי היה חלק מרכזי בחזרתה של יובה לסריה A העונה, אבל דווקא כעת עלו יחסיו עם הנהלת המועדון על שרטון. אחרי שכבש אמש מול ספציה (3:2) רץ טרזגה ליציע הכבוד ומנה באצבעותיו את 15 שעריו העונה.

"אני עשיתי מה שביקשו ממני", אמר טרזגה. "הבקעתי 15 שערים, ולכן עשיתי את התנועה הזו. אני חושב שתרמתי המון לעלייה של יובנטוס העונה, ובסך הכל כבשתי 140 שערים עם החולצה של המועדון, כך שכל היתר לא משנה. אני הראשון שמצטער על הסיטואציה שנוצרה, אבל אני חש שאין למועדון שום אמון בי. ממה ששמעתי הם מעדיפים אופציות אחרות על פניי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully