וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "השער שלי? השער הראשון? הוא כבר לא משנה"

11.6.2007 / 12:50

לאו מסי מנסה להשכיח את השער המתריס שלו ביד ומדבר על איבוד הנקודות של ברצלונה. קאפלו שוב מכה על חטא בעניין בקהאם

ריאל מדריד חוותה עונה ארוכה וקשה, אך כעת היא נמצאת 90 דקות מזכייה באליפות והשארת יריבתה השנואה, ברצלונה, משוללת תארים בעונת 2006/7. אחד מהגורמים המרכזיים לקאמבק שעשתה ריאל בחודשים האחרונים, הוא כמובן דייויד בקהאם, שבפעם המי יודע כמה, הוכיח שהוא אחד מגדולי כדורגלי הדור.

גם מאמן הקבוצה, פאביו קאפלו, כבר מודע ומודה שטעה כשסיפסל אותו אחרי שחתם על חוזה בארה"ב: "בנושא של בקהאם טעיתי. עשינו איתו טעות מקצועית ואני בראש האשמים. העניין הוא שטעינו באיך שנהגנו בו. אבל הוא הגיב בצורה יפה מאוד. הוא שחקן גדול. עכשיו הוא משחק באותה רמה בה הוא שיחק בתקופה שלו במנצ'סטר יונייטד".

קאפלו נשאל גם אם היה רוצה לראות את האנגלי ממשיך עונה נוספת ואמר: "אם זה יקרה הוא יהיה שחקן מאוד חשוב בקבוצה. אם במועדון היו אומרים לי שהוא ימשיך עונה נוספת, הייתי מאוד שמח".

למרות הרמזים ושער הספקולציות, הג'נרל מנג'ר של ל.א גלאקסי, אלכסי לאלאס, טוען שקבוצתו לא תדון בשום אפשרות לפיה בקהאם לא יגיע לקבוצה. האנגלי צפוי להגיע להוליווד אחרי תום העונה הספרדית, אבל על פי ההערכות ריאל כבר מנסה לבדוק אפשרויות לביטול עסקת המכירה שלו.

"שום דבר לא השתנה", אמר לאלאס, "אנחנו כבר לא יכולים לחכות להגעה של בקהאם לכאן. זה שריאל רוצה להשאיר אותו אצלה זה טוב ויפה, אבל מבחינתנו זה כבר לא רלבנטי".

מסי מסיט את האש

לאו מסי עמד במרכזה של מיני שערוריה במשך דקות ארוכות במוצאי שבת והארגנטינאי היה חייב להתייחס לשער שלו בנגיעת יד בוטה ומתריסה מול אפסניול בדרבי. מסי אמר: "השער שלי? השער הראשון? הוא כבר לא משנה. הדבר היחיד שחשוב כרגע הוא שננצח ביום ראשון ושריאל מדריד לא תנצח".

אחר כך דיבר על איבוד הנקודות שהרחיק את ברצלונה מהאליפות: "זה נכון שהשנה הדברים האלו קורים לנו יותר מדי. לא גמרנו את המשחק כשיכולנו וזה עלה לנו בתיקו. הניצחון היה בידיים שלנו, אבל בדקה האחרונה הכל אבד. קשה להסביר איך אנחנו מרגישים. כבר היינו בהתלהבות אדירה. ידענו שריאל מדריד בפיגור ויכולנו לכבוש ולעשות את ה-1:3. אבל עכשיו אני ממוטט ומדוכא".

* "היינו צריכים לשנות את הדופק של הקבוצה", הסביר נשיא ריאל בטיס, מנואל רויז דה לופרה, את פיטוריו של מאמן הקבוצה, לואיס פרננדז, "אף אחד לא יכול לדמיין לעצמו שהקבוצה תרד. אנחנו בטוחים שנישאר".

פרגוסון שועל ערמומי

אלכס פרגוסון הוא הרבה יותר ממאמן מנצ'סטר יונייטד וההתעקשות שלו על מספר סעיפים כתנאי לשחרור רוד ואן ניסטלרוי בקיץ לריאל מדריד, צפויים להכניס מיליון ליש"ט לקופת מנצ'סטר יונייטד. פרגוסון דרש שבנוסף ל-10.3 מיליון הליש"ט בתמורת להעברתו, יונייטד גם תקבל חצי מיליון אם ריאל תזכה באליפות ספרד וחצי מיליון נוספים אם ההולנדי יסיים כמלך השערים של הליגה הספרדית.

פורלאן מבוקש

העיתונות הבריטית מדווחת שליברפול משנה מטרות ובמקום לנסות ולרכוש את סמואל אטו מברצלונה, היא התחילה לחזר אחר חלוצה האורוגוואי של ויאריאל, דייגו פורלאן. אטו צפוי להתברר כיקר מידי עבור האדומים ופורלאן, שנהנה מקדנציה נפלאה בויאריאל ולא מפסיק לכבוש, כבר משך את תשומת ליבן של קבוצות נוספות באנגליה, כמו גם את זו של ברצלונה.

סוכנו של החלוץ, דניאל בולוטניקוף, אמר לטיימס הבריטי: "לא הייתה פניה מצידה של ליברפול וקשה לדבר על דברים כאלו אם אין הצעה, אבל דברים יכולים להשתנות ביום אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully