וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תנקוב בסכום השחרור של קינן לאירופה

11.6.2007 / 12:43

במועדון יכניסו את הסעיף לחוזה של הבלם. נדחתה הפגישה בין שחר ולוזון בעניין גולן וקדוסי. הפועל ת"א ואשדוד מעוניינות ברביד גזל

במכבי חיפה מודעים לאפשרות שהבלם דקל קינן יהיה מבוקש בתום העונה בקבוצה אירופאית, ולכן הם מתכוונים לנקוב בסכום תמורת שחרורו של הבלם. קינן נוטל חלק במסעה של הנבחרת הצעירה באליפות אירופה בהולנד, אך הוא לא ישתחרר אלא אם תגיע הצעה כספית מפתה שתיאלץ את חיפה להשתחרר מהחוזה עמו.

המגן השמאלי חיים מגרלשווילי, שצפה אתמול במשחק של הנבחרת הצעירה, נפגש באמצעות נציגיו, גלעד קצב ועידן כסיף, עם ראשי הקבוצה ההולנדית. הבוקר ביצע המגן את הבדיקות הרפואיות במועדון ואם תתקבל בהן תוצאה חיובית, יעברו הצדדים לשלב המסכם של המשא ומתן במטרה לכרות חוזה. יעקב שחר נתן אור ירוק למהלך, אבל הזכיר שהחוזה עם ויטסה לא ייחתם לפני שרוני גפני יחתום בחיפה.

הערב הייתה אמורה להתקיים פגישה בין הנשיא יעקב שחר לבין נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון בעניין החלוצים עומר גולן ואוהד קדוסי. הבוקר נודע כי הפגישה נדחתה לבסוף וטרם נקבע מועד אחר לקיומה. המטרה עם קדוסי היא ללבן את העניינים לפני שיפנה לועדה למעמד השחקן. קדוסי מתכוון להגיש את הטפסים אם העניין לא ייפתר.

הקשר רביד גזל מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן מ.ס אשדוד והפועל תל אביב. הפועל כפר סבא גילתה בו עניין, אבל היא לא יכולה לעמוד בעלות שכרו. לאחר שרוני לוי יחזור מחו"ל, צפויה להתקיים שיחה בינו לבין מנכ"ל כפר סבא, גבי קצרה, במטרה לקרב את השחקן ללויטה. גזל, יש לציין, טרם קיבל הודעה רשמית מההנהלה שהוא משוחרר. למרות זאת, נראה שסיכוייו להמשיך בקבוצה נמוכים.

סוכניו של החלוץ רוברטו קולאוטי עדיין בודקים הצעות מחו"ל, אך טרם התקבלה הצעה רצינית. בחיפה עדיין מצהירים שינסו למכור את החלוץ עד ינואר. יחד עם זאת, בהתייעצות עם סוכניו, בימים הקרובים יוחלט האם להציע לו להאריך את החוזה.

ראשי מכבי נתניה נפגשו היום עם הנהלת מכבי חיפה, כדי ללמוד מהירוקים כיצד מתכוננים לגביע אופ"א. קבוצתו של ראובן עטר תרשום הופעה היסטורית במפעל, והנתנייתים פנו לחיפה, בעלת הנסיון הרב באירופה, כדי לללמוד את הנושא האירגוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully