וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סן לורנצו: "עכשיו תביא לנו את גביע הליברטדורס"

11.6.2007 / 11:14

אלפי אוהדים של סן לורנצו חגגו אליפות ראשונה אחרי שש שנים ועשירית בהיסטוריה, קראו בשמו של המאמן רמון דיאז ודרשו ממנו להישאר

סן לורנצו זכתה אמש (ראשון) באליפות העשירית ב-99 שנות קיומה, אחרי 2:4 על ארסנל, שהבטיח לה את התואר מחזור אחד לסיום הקלאוסורה. האלופה הטרייה כבר הוליכה 0:2, אבל הורידה רגל מהגז, ספגה צמד והתעשתה כדי לכבוש שניים משלה בדרך לניצחון.

מאמן הקבוצה, רמון דיאז, שנחשב לגיבור הזכייה, כבר זכה בחמישה תארי אליפות עם ריבר פלייט וגם בגביע הליברטדורס, אבל מאז עזב את המיז'יונרוס, ירד ממרכז הבמה. "שמחתי לחזור לכדורגל הארגנטינאי וזה היה קצת מוזר לחיות את זה שוב, אבל האנשים נתנו לי להרגיש טוב מאוד", אמר דיאז אחרי המשחק.

"אני מאוד מרוצה. האליפות היא רק הפרס על העבודה הקשה שלנו. זכינו בצורה מצוינת ועמדנו בלחץ. סן לורנצו הייתה זקוקה לנצח כך. זה הגיע לכל השחקנים. לא היה לנו קל להתמודד מול שתי ענקיות כמו ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס או מול האלופה אסטודיאנטס".

אלפי אוהדים בשכונת בואדו יצאו לרחובות והחלו לחגוג סמוך לאצטדיונה הביתי של הקבוצה, קראו בשמו של המאמן וצעקו: "רמון, אתה לא הולך לשום מקום, אנחנו רוצים שתביא לנו את גביע ליברטדורס".

גאסטון פרננדז, "החתולה", שכבש צמד במשחק האליפות: "האליפות הזו היא 50 אחוזים השחקנים ו-50 אחוזים רמון דיאז. אני מאושר. היינו צריכים לנצח ועשינו את זה. אני מקדיש את הניצחון הזה לאישתי, לבן שלי ולכל המשפחה שלי, שתמכו בי כל הדרך לאליפות".

"המפתח שלנו היה להישאר מרוכזים ולא לפספס את ההזדמנות שלנו להיות אלופים", אמר הקשר כריסטיאן לאדסמה, "הדבר החשוב הוא שלא הפסקנו להאמין בעצמנו וכל הזמן היינו בטוחים בדרך שלנו".

"קודם כל נהנה מהאליפות הזו", הוסיף החלוץ אזקייל לאבצי, "כולם, השחקנים והצוות המקצועי תרמו לאליפות הזו. כמובן שאני מודה גם לאוהדים, שתמיד מתייחסים אלי בהערצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully