וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובזילר זינקה 17 מקומות

11.6.2007 / 11:12

הטניסאית הוותיקה עלתה למקום ה-78 בדירוג העולמי, הגבוה בקריירה שלה. שחר פאר עלתה מקום אחד ל-16, ירידה קטנה לאוקון וסלע

שחר פאר אמנם לא הצליחה לדלג מעל סווטלנה קוזנצובה בשמינית גמר הרולאן גארוס השבוע, אבל עצם הגעתה לשלב המכובד, עזר לה להתקדם מקום אחד בדירוג העולמי שהתפרסם הבוקר (שני). הטניסאית הישראלית הבכירה עלתה מהמקום ה-17 למקום ה-16, כשהיא מחליפה מקומות עם טטיאנה גולובין. אבל את הזינוק המרשים ביותר עשתה ציפי אובזילר, שהעפלתה לסיבוב השני של הרולאן גארוס עזר לה לטפס 17 (!) מקומות בדירוג, ולתפוס את המקום ה-78, הגבוה ביותר בקריירה שלה.

אלופת הרולאן גארוס הטרייה, ז'סטין הנין, הגדילה את יתרונה במקום הראשון על פני השניה מריה שראפובה, ואחריהן התייצבה במקום השלישי הסרבית ילנה ינקוביץ'. פיינליסטית הטורניר, אנה איבנוביץ', התקדמה מקום אחד והיא מדורגת שישית.

בדירוג הגברים, רשם הישראלי הבכיר נועם אוקון ירידה של שלושה מקומות למקום ה-183, בעוד שדודי סלע צונח ארבע מקומות אל המקום ה-196. הראל לוי לעומתם טיפס שני מקומות, והוא מדורג 254.

למרות שגבר על רוג'ר פדרר בעוד גמר קלאסי בפריז, נותר רפאל נדאל הרחק מאחורי השוויצרי בצמרת הדירוג. שני המפסידים בחצאי הגמר, ניקולאי דוידנקו ונובאק דיוקוביץ', עלו למקומות השלישי והרביעי בהתאמה. את הקפיצה הגדולה של השבוע ביצע איגור אנדרייב, שטיפס כל הדרך מהמקום ה-125 אל המקום ה-60 בעקבות הגעתו לרבע גמר הרולאן גארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully