וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטאטא כבר מוכן: אוהדי סן אנטוניו רוצים סוויפ

11.6.2007 / 10:07

אוהדי הספרס לא הפסיקו לצעוק "סוויפ, סוויפ" אחרי שקבוצתם מחצה את קליבלנד במשחק מספר 2 בגמר. לברון: "כבר פיגרנו 2:0 בעבר"

סיפרו לנו על הגדולה של לברון ג'יימס, על ההגנה של הקאבס ועל ההפתעה שבדרך, אבל מסתבר שפערי הרמות פשוט גדולים מדי. סן אנטוניו אמנם ניצחה הלילה (בין ראשון לשני) רק 92:103 את קליבלנד, אבל הובילה בפער עצום ברוב חלקי המשחק (שהגיע עד ל-29 נקודות), ושלטה בדומיננטיות מוחלטת בקאבס הצעירים. ברבע האחרון חזרה החבורה של לברון וצימקה את התוצאה, לפני שפוש אחרון של המקומיים העניק להם את הניצחון, ויתרון של 0:2 בסדרה. לאחר הסיום עמדו אוהדי הספרס במשך דקות ארוכות וצעקו "סוויפ, סוויפ", כדי להחדיר בשחקניהם את התחושה שהם לא יכעסו עליהם אם זה יהיה משחקם הביתי האחרון העונה.

כהרגלו, לא יצא גרג פופוביץ' מגידרו אחרי התצוגה של שחקניו: "שיחקנו היטב שלושה רבעים בלבד, אבל השגנו את הניצחון ואנחנו מאושרים על כך".

טוני פארקר התייחס לחזרה של הקאבס למשחק בסיום: "בגלל דברים כאלה לפעמים אני לא אוהב להיות ביתרון של 20 נקודות, אבל אני לא עומד להתלונן. ידענו שהקאמבק שלהם יגיע, הם קבוצת NBA ויש להם את לברון ג'יימס. הם שיחקו טוב מאוד ברבע הרביעי. הם נתנו ריצה גדולה, אבל בסיום ייצרנו כמה עצירות וסגרנו את המשחק".

לברון ניסה לשמור על אופטימיות: "אנחנו בהחלט עדיין מלאי ביטחון. כבר היינו בפיגור של 2:0 בעבר, ואנחנו חייבים למצוא דרך להחזיר את האינטנסיביות שהצגנו ברבע הרביעי ולהמשיך כך במשחק הבא".

זידרונאס אילגאוסקאס לא חסך ביקורת מחבריו לקבוצה: "הם פתחו את המשחק בצורה שאנחנו היינו אמורים לפתוח אותו. הם שוב הגיעו לכל הכדורים האבודים, ולפני שהבנו מה קורה הם כבר הובילו בעשרים נקודות. הרגשנו כאילו שכל המשחק אנחנו רצים בעלייה עם שק כבד על הגב. הם נלחמים יותר מאיתנו, והם עובדים קשה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully