וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיה לובליאנה עשויה להיסגר

שגיא ניר

11.6.2007 / 13:45

חובות של 5 מיליון יורו עלולים לשים סוף לקבוצתו לשעבר של יותם הלפרין, שנותרה ללא תואר כשהפסידה את אליפות סלובניה לדומז'אלה

ההתמוטטות של אולימפיה לובליאנה נמשכת. מי שנחשבה עד לא מזמן לאימפריה של סלובניה, איבדה את תואר האליפות אחרי הפסד 82:65 לדומז'אלה, שהשלימה 2:3 בסדרת גמר הפלייאוף וחגגה דאבל היסטורי. אלא שייתכן שאובדן האליפות הוא רק סימפטום במחלה, שעלולה להסתיים בסוף דרכה של הקבוצה.

לובליאנה, חברת קבע בטופ האירופי בתחילת שנות ה-2000, נקלעה בשנים האחרונות למשברים כלכליים גדולים, וחובותיה נאמדים בסכום של חמישה מיליוני יורו. כעת, טרם ברור אם הקבוצה תוכל להמשיך ולהתקיים, כשלא מן הנמנע שהיא תאלץ להכריז על פשיטת רגל.

לובליאנה, שלפני שנה זכתה בדאבל הסלובני עם יותם הלפרין, הידרדרה העונה למקום האחרון בבית המוקדם בו שיחקה ביורוליג, למקום השמיני בליגה האדריאטית, ולאחר שאיבדה את הגביע הסלובני בגמר לדומז'אלה ברח ממנה גם התואר החשוב מכל.

בקרואטיה, נמצאת ציבונה זאגרב עם הגב לקיר בגמר הפלייאוף, אחרי שאיבדה את יתרון הביתיות מול זאדאר כשהפסידה 95:87 במשחק מספר 3. הקבוצה של דראזן אנזולוביץ', אלופת העונה הקודמת, תצא מחר לזאדאר בניסיון למנוע ממנה אליפות קרואטיה שניה בהיסטוריה, ושניה בשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully