וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני עוד אזכה ברולאן גארוס"

10.6.2007 / 23:18

רוג'ר פדרר שמר על הרוגע שכל כך מאפיין אותו גם אחרי ההפסד לנדאל בגמר הרולאן גארוס והבטיח להניף את הגביע בפאריז בעתיד

גם אחרי ההפסד הערב (ראשון) לרפאל נדאל בגמר הרולאן גארוס, שהיה השני ברציפות של רוג'ר פדרר בגמר טורניר הגראנד סלאם על החימר, השוויצרי בטוח שהוא עוד ישיג את התואר, שיהפוך אותו לטניסאי הטוב בכל הזמנים.

"אני כל פעם מגיע ליותר הזדמנויות, פעם אחר פעם", אמר פדרר בסיום משחק ההפסד לנדאל והוסיף: "אני בטוח שאני יכול לעשות את זה, לזכות ברולאן גארוס. אם יש מישהו שיכול לנצח את רפאל נדאל, זה אני. אם הייתי מנצח היום, כבר לו היו לי יותר מדי מטרות להשיג בקריירה. לפחות משהו נשאר פתוח, ואם אני אזכה בזה, זה יהיה התואר המתוק מכולם. ההפסד הזה לא יהרוג אותי, אני אהיה בסדר".

עד שזה יקרה, הטניסאי הטוב בעולם על שאר המשטחים צריך שוב להתרגל לעובדה שהוא "רק" הטניסאי השני בטיבו על חימר. "רפא הוא טניסאי החימר הטוב ביותר, ידעתי שאני צריך לקחת סיכונים במשחק הזה, אבל לא הצלחתי לעשות מזה נקודות. נדאל הגיש טוב יותר, ביצע פחות טעויות בלתי מחויבות ולא איפשר לי לשחק כמו שרציתי מהבייסליין. היה קשה מאוד, אבל הוא שיחק מצויין והגיע לו לנצח".

פדרר יכול להתנחם בעובדה שעונת הדשא הכל כך אהובה עליו, יוצאת לדרך ביום שני בטורנירים בהאלה ובקווינס. פדרר התייחס לעונה הקצרה, שתסתיים בטורניר ווימבלדון ואמר: "לזכות בווימבלדון בפעם החמישית ברציפות, זה יכול להיות מדהים. אני מקווה שאני אצליח לעשות את זה".

רפאל נדאל דאג קודם כל לפרגן לחברו כשאמר בטקס הסיום: "אני מאושר אבל עצוב בשביל רוג'ר כי הוא חבר ואלוף אמיתי". במסיבת עיתונאים בסיום המשחק סיכם הספרדי את הגמר ואמר: "לפדרר היו הרבה טעויות בחבטות ההחזרה וזה עזר לי, אבל היה לי משחק פור-הנד טוב והגשות מצויינות. אני בכלל מרגיש מצויין כשאני במשחק ארוך (הטוב מחמש מערכות). גם רוג'ר חזק מאוד מבחינה פיזית, אבל יש לי תמיד הרגשה של יתרון במשחקים כאלה".

על ההישג עצמו אמר נדאל: "בשבילי לנצח שלושה טורנירים ברציפות זה מדהים, במיוחד לאור העובדה שלא פתחתי טוב את העונה באוסטרליה. אני מאוד מרוצה מהיכולת שלי, לא רק על החימר אלא גם על משטחים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully