וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן לורנצו זכתה באליפות הקלאוסורה

10.6.2007 / 22:10

סן לורנצו איבדה יתרון של 0:2, אך ניצחה כמו גדולה 2:4 את ארסנאל בדרך לאליפות הקלאוסורה, לאחר שש שנים עקרות בשכונת אלמגרו

סן לורנצו זכתה הערב (ראשון) באליפות הקלאוסורה לעונת 2007 לאחר שניצחה 2:4 את ארסנאל. הקבוצה של ראמון דיאז עשתה זאת כמו גדולה, מחזור אחד לסיום הליגה.

שש שנים חיכו בשכונת אלמגרו לחגוג אליפות. הפעם האחרונה שעשו זאת הייתה כאשר המאמן הצ'ילאני מנואל פלגריני הובילם בשנת 2001. בדצמבר 2006 התמנה רמון דיאז לאימון הקבוצה והוביל אותה כבר בעונתו הראשונה לתואר הנכסף. בוקה ג'וניורס ואסטודיאנטס לא הספיקו לעמוד בקצב של ה'לוס גאוצ'וס'.

סן לורנצו פתחה מצוין והוליכה כבר 0:2 אחרי 17 דקות, אלא שתוך ארבע דקות, הישווה מאורו אובולו. המקומיים עלו למחצית השנייה באטרף, חזרו להוביל עם צמד של גאסטון פרננדז (46 ו-51), אקס ריבר פלייט, כמו מאמנו רמון דיאז, ושמרו עד הסוף על התוצאה כדי לצאת בריקודים.

מהלך המשחק: כבר בדקה השביעית עלו המארחים ליתרון משער נגיחה של טולה. עשר דקות חלפו ולאבסי הבקיע את שערו הרביעי העונה. הוא ניסה למסור לתוך הרחבה, הכדור נבלם על ידי הגנת ארסנאל ולאבסי שלח טיל מכ-20 מטר מדויק לפינה. שחקני ארסנאל מתהלכים ללא תכלית במגרש, אבל אחרי 10 דקות, בדקה ה-27, הצליחו לצמק. אחרי ערבובייה ברחבת סן לורנצו הגיע הכדור למאורו אובולו, ששלח משלושה מטר לרשת העליונה. חלפו רק ארבע דקות ואובולו איזן ל-2:2 כדי להשתיק את אוהדי סן לורנצו שהוכו בהלם.

רמון דיאז ככל הנראה שטף את שחקניו בחדר ההלבשה, כי לא ברור מאיפה האנרגיות האדירות שהם עלו איתן. גאסטון פרננדז החזיר את ההולכה לסן לורנצו דקה בתוך המחצית השנייה. בדקה ה-51 הוא כבש אחד נוסף בפנדל. עד הסוף נשמרה התוצאה ובקבוקי השמפניה נפתחו.

בוקה ג'וניורס - בלגארנו 0:1

הבוסטרוס אירחו בבובמבונרה את הקבוצה מקורדובה, שבוע לאחר ההפסד 2:1 לקולון, שהרחיק אותם באופן כמעט סופי מהאליפות. כדי לשמח את אוהדיהם במשחק האחרון לעונה בבית ועל מנת לשמור על סיכוי קלוש במאבק האליפות, שבסוף לא עזר בעקבות הניצחון של סן לורנצו, ניצחו החניכים של רוסו 0:1 את הקבוצה מקורדובה משער של מריוני בדקה העשירית.


נואבה שיקאגו - ריבר פלייט 2:2

המיליונרים מזמן ויתרו על התואר העונה וממשיכים בסדרת התוצאות המאכזבות. הוים הם נחלצו בעור שיניהם מהפסד משפיל עם שער שיוויון בפנדל בדקה ה-90 של פאבלו אנדרס פרארי. שיקאגו הובילה 0:2 מכיבושים של פדריקו היגואין (31) ולוסיו פלומנו (66). ארנסטו פאריז'אס צימק (79) ואז הגיע כאמור השיוויון.


תוצאות נוספות:

חימנסיה לה פלאטה - ראסינג קלאב 2:1
לחימנסיה: ריינאלדו אלדרטה (88), לראסינג: פאקונדו סאבה (25) וגונזאלו ברגסיו (79).

באנפילד - קולון סנטה פה 1:0
לקולון: עמנואל אדריאן סנטוריון (38)

גודוי קרוז - ניואלס אולד בויס 1:1
לגודוי: אנזו ניקולאס פרז (79). לניואלס: אוסקר קרדוסו (59)

רוסאריו סנטראל - חימנסיה חוחוי 0:2
לרוסאריו: קוסטאס (18), אנחל פביאן די מריה (77).

אינדפנדיינטה - קילמס 1:4
לאנידפנדיינטה: דניאל גאסטון מונטנגרו (2 פנדל), ויקטור עיסמאל סוזה (40), אוסקר אוסטארי (43 פנדל), חרמן גוסטאבו דניס (49). לקילמס: קרלוס לונה (86).

ולז סארספילד - לאנוס 1:1
לולז: גוסטאבו באלבורין (16), ללאונס: כריסטיאן פאביאני (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully