וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית מאנה

לי בוץ

10.6.2007 / 19:15

עידן חדש במכבי ת"א: רוני מאנה, שקרוב להשתלט על המועדון, רוצה לחבק את הקהל, להתקרב להתאחדות ולהשתדרג מבחינה מקצועית

עסקת רכישת 75 אחוזים ממכבי תל אביב על ידי קבוצת המשקיעים של רוני מאנה קרובה לסיום, וכבר ב-48 השעות הקרובות צפויה לצאת הודעה רשמית בנושא. כזכור, מאנה כבר העביר כ-14 מיליון שקלים לבעלים לוני הרציקוביץ', כשהיתרה, על סך 36 מליון שקלים (כ-50 מיליון סך הכל) צפויה לעבור בהדרגה במהלך השנה הקרובה.

בינתיים, למרות שהעסקה טרם הושלמה סופית, למאנה כבר יש תכנית עבודה ברורה לשנים הקרובות ותוכנה הגיע לידי וואלה! ספורט. כחלק מהתכנית, הקפטן והג'נרל מנג'ר החדש, אבי נמני, צפוי להיות הסמכות החזקה בקבוצה, כשהמנכ"לית בפועל, תמי פרידמן, שזוכה להערכה רבה, צפויה להישאר בתפקידה. "תמי עושה עבודה מדהימה", אמרו היום בסביבתו של מאנה, "היא פשוט הצילה את מכבי בעונה האחרונה".

מאנה מתכנן לשווק יחד עם פרידמן את המנויים לתא הכבוד, כשלטענתו הוא יכול למכור כ-176 מנויים במחיר של 14 אלף שקלים למנוי. מדובר בהכנסה שוות ערך למכירת כל המנויים לשערים 10-11. באופן כללי, הצפי של מאנה כלפי מנויים לעונה הבאה עומד על כ-8,000, כשהוא מתכוון לבוא לקראת האוהדים הצהובים על ידי מימון הסעות מכל רחבי הארץ ואף רכישת מנויים לאוהדים מיעוטי יכולת על ידי קרן מיוחדת של איש העסקים ג'רי שוורץ.

כמו כן, מתכנן מאנה לעזור לארגוני האוהדים על ידי תרומות לאביזרי עידוד, ובתכנון הראשוני מדובר על אלפי חולצות צהובות שיונפקו ויוחולקו בבלומפילד. במקביל, צפויים להיבחר שני אוהדים בעלי השפעה שיעבדו בשיתוף מלאה עם הנהלת המועדון.

השלב הבא בתכנית מאנה הוא שיפור היחסים של מכבי תל אביב עם ההתאחדות לכדורגל, כשבתור התחלה צפויה להתקיים סולחה בין לוני הרציקוביץ' ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון וליו"ר הבקרה התקציבית יאיר רבינוביץ'. בעתיד אף ייתכן כי מאנה בעצמו ייכנס כחבר התאחדות במקום הרציקוביץ' וזאת בעקבות יחסיו הטובים עם אנשי ההתאחדות.

ספונסר כבר יש, שחקנים עדיין לא

בפן המקצועי רוצה מאנה לראות את החלוץ ליאור אסולין והקשר ראובן עובד בקרית שלום. אסולין הינו שחקן שזוכה להערכה רבה אצל מאנה, בעוד שעובד היה בעבר טאלנט בסוכנות 'רוברטו', שבבעלות מאנה, והוא מעוניין להביאו למכבי כנדוניה.

עוד נתון מעניין הוא לגבי הספונסרים בעונה הבאה, כשלוואלה! ספורט נודע כי מאנה מחזיק בספונסר סגור לעונה הבאה, שערכו נאמד בכמיליון דולר לעונה. מקורבים לקבוצה סיפרו היום כי ברגע שמאנה ייכנס סופית, הספונסר המדובר ייכנס יחד עמו. בנוסף, מתכנן איש העסקים עם כניסתו לקבוצה, לחפש משקיעים נוספים שיזרימו כספים למכבי. "ברגע שרוני ייכנס לקבוצה אפשר יהיה להביא חיזוק משמעותי", אמרו היום בסביבתו, "הוא רוצה לראות קבוצה שמשחקת כדורגל התקפי וטוב, שיחזיר את האוהדים למגרשים, וזה מה שהוא מתכנן לעשות".

הקיץ שעובר על הקבוצה גרם לאוהדים לא מעט בלבול. "שמענו הרבה הבטחות בעבר ואנחנו לא מזלזלים, אך קודם רוצים לראות תוצאות", הסביר אחד מהם. "ברגע שנראה תוצאות, נעשה הכל על מנת לשבור את שיא המנויים בליגה". בינתיים, אורי משיח ושי מזרחי, מראשי האוהדים הצהובים, הוציאו הודעה לתקשורת: "זו אחת התקופות החשובות בהיסטוריה של מכבי תל אביב. אנחנו חושבים שבלי קשר למכירת הקבוצה, ההנהלה הבינה שהיא חייבת לעשות את כל הדברים הדרושים כדי להחזיר את האוהדים. אנחנו מצפים מההנהלה לפתור את הבעיות עם האוהדים והמשטרה, להוזיל את מחירי המינויים והכרטיסים ולטפל ולדאוג לשכבות החדשות כגון גימלאים, סטודנטים, חיילים ובני נוער. לשמחתנו ישנו כיוון חדש במועדון, שמיוצג על ידי קידומו של אבי נמני לתפקיד מפתח ואנו מקווים שמעתה והלאה יהיה ניקוי אורוות יסודי בקבוצה מבחינה ניהולית, כלכלית ומקצועית".

עמירן שקלים והדר כהן חתמו ל-5 שנים; ויקי פרץ יצא להולנד

שני שחקני קבוצת הנוער של מכבי ת"א, עמירן שקלים והדר כהן, חתמו היום (ראשון) על חוזים לתקופה של חמש שנים. שקלים, המשחק בעמדת המגן השמאלי, וכהן, שמשחק כמגן ימני או כבלם, הוקפצו לסגל הקבוצה הבוגרת ויחלו את האימון עם שאר הסגל ב- 19 ביוני.

שני השחקנים התאמנו עם הסגל הבוגר לסרוגין במהלך העונה החולפת ואף רשמו הופעת בכורה במדי הבוגרים במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה בקריית אליעזר (1:1).

עוזר המאמן ויקי פרץ המריא להולנד שם יצפה באליפות אירופה לנבחרות צעירות בה יטלו חלק מלבד בנו עומר, גם יובל שפונגין, ליאור ז'אן ושרן ייני.

הערב ייערך במתקן האימונים בקרית שלום מפגש בו יקבלו שחקני הקבוצה המסיימים השאלות, תוכנית אימונים לפגרה ממאמן הכושר ד"ר איציק בן מלך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully