וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי וגנואה עלו לסריה A

10.6.2007 / 18:46

סיימו את המשחק ביניהן ב-0:0 ונהנו מהתיקו של פיאצ'נזה, כדי להעפיל ביחד. טרזגה כבש ליובנטוס וחגג כשנעמד מול היציע וספר את שעריו

נאפולי וגנואה העפילו היום (ראשון) לסריה A. שתי הקבוצות התמודדו ביניהן במשחק מתוח במחזור ה-42 והאחרון של הסריה B, שהמנצחת בו הייתה עולה למקום השני ומעפילה באופן אוטומטי לליגה הבכירה, בעוד שהמפסידה הייתה הולכת למשחקי המבחן. אלא שהמשחק הסתיים בתיקו 0:0. פיאצ'נזה, הרביעית בטבלה, לא השכילה לנצח וסיימה אף היא בתיקו, 1:1 עם טריסטיאנה. בגלל שהפער בין המקום השלישי בו סיימה גנואה לפיאצ'נזה עמד על 10 נקודות, הרוויחה הקבוצה מעיר הנמל מן ההפקר והעפילה אוטומטית לסריה A.

כאשר אושרה תוצאת המשחק בפיאצ'נזה פרצו אוהדי גנואה ונאפולי למגרש וחגגו בצוותא את העלייה. השחקנים חשבו שהשופט שרק לסיום וחילקו למעריציהם את חולצותיהם, אבל איש המשרוקית חידש את המשחק וההנהלה הביאה חולצות מחדר ההלבשה כדי שהשחקנים יוכלו להשלים את המשחק.

גנואה העפילה לסריה A בשנת 2005, אלא שלאחר פרשיות שוחד שנחשפו הורדה שתי ליגות. היא לא אמרה נואש והצליחה לחזור היום לליגה הראשונה. נאפולי, אימפריה בעבר, שהובלה על ידי מראדונה לשתי אליפויות (1987 ו-1990) הכריזה פשיטת רגל בשנת 2004. כעת מנסים במועדון להחזיר עטרה ליושנה, הצעד הראשון היה בחזרה לסריה A.

שתי הקבוצות הצטרפו בכך ליובנטוס, שהבטיחה את החזרה לליגה הראשונה, לפני מספר שבועות כבר. הגברת הזקנה הפסידה היום במשחק 3:2 לספציה. שער הניצחון של ספציה, שנכבש בדקה ה-89, קבע הפסד רביעי ליובה העונה, אבל כמובן, הדבר החשוב הוא השאיר אותה בליגה.

דויד טרזגה, שבמועדון מטורינו עושים ניסיון להיפטר ממנו, כבש את השער הראשון לזכות הביאנקונרי. כדי למחות על החלטת המועדון לגביו נעמד הצרפתי אל מול יציע האח"מים והחל סופר עם אצבעותיו 15, כמניין השערים שכבש העונה. החלוץ הצרפתי סיים את העונה במקום הרביעי בטבלת מלך השערים, מי שזכה בתואר הוא הנסיך אלסנדרו דל פיירו, שחגג עם 20 כיבושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully