וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארינס רוצה להיות חופשי ומאושר

10.6.2007 / 15:42

כוכב הוויזארדס יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא. בילאפס רוצה להישאר בדטרויט. ג'יי אר סמית' נפצע בתאונה, אודום נערך לפרידה מהלייקרס

אוהדי וושינגטון וויזארדס קמים הבוקר (ראשון) בידיעה שכוכב הקבוצה, גילברט ארינס, עשוי לעזוב בתום העונה הבאה את הקבוצה. אמש אמר ארינס שיממש את האופציה שלו בחוזה, ויהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא. המשמעות: כל הליגה כבר מתכוננת למרדף הגדול. ארינס, שחתם ב-2003 על חוזה ל-6 שנים תמורת 65 מיליון דולר, אמר שאחד הגורמים המרכזיים בהחלטתו הוא דאגתו למשפחתו ועסקיו, ופחות הכיוון אליו הולכת וושינגטון.

"עבורי, זו רק החלטה עיסקית טובה לשנה הבאה", אמר השחקן שמחלים מניתוח בברכו השמאלית. כרגע מתרכז ארינס בחזרה לכושר, לקראת מחנה האימון של קבוצתו באוקטובר, והשאיר לבירת ארה"ב סוג של תקווה. "זו החלטה עיסקית, אם משהו יקרה, והם לא ירצו אותי או שיילכו לכיוון אחר, אז אבחן עזיבה. אבל בכוונתי לא לעזוב את הקבוצה". לפי ההסכם, וושינגטון תוכל להציע לארינס בין 60 ל-70 מיליון דולר ל-3 שנים, אבל לא לפני שהחוזה המקורי בין הצדדים יפוג, בסיום עונת 2008/9. בשוק החופשי יוכל היבאצ'י לגרוף בין 90 ל-100 מיליון דולר בחוזה חדש.

צ'ונסי בילאפס, לעומת זאת, כנראה יישאר במדי הפיסטונס למרות שהוא הופך לשחקן חופשי בקיץ. ה"דנבר פוסט" מפרסם ראיון עם השחקן יליד קולורדו, בו אמר הגארד המבוקש "אני לא רואה את עצמי עוזב כרגע". גם הג'נרל מנג'ר של דטרויט, ג'ו דומארס, התבטא בעניין ואמר: "אנחנו מצפים שבילאפס יפרוש כפיסטון".

ג'יי אר סמית' נפצע קשה בתאונת דרכים

ג'יי אר סמית', הגארד של דנבר נאגטס, נפצע הלילה (בין שבת לראשון) קשה בתאונת דרכים. סמית' נהג ברכבו כשלצידו עוד בן אדם, כשהתנגש במכונית אחרת במילסטון טאונשיפ, ניו ג'רזי. למרות החבלות החמורות, הוא לא נמצא בסכנת חיים. האדם שנסע לידו נפצע בראשו ומצבו חמור יותר. לפי אביו של סמית', ארל, הנוסע שהיה ליד בנו הוא אחד מחבריו הטובים ביותר.


על פי סטיבן ג'ונס ממשטרת ניו ג'רזי, סמית' נהג לתוך צומת לאחר שחצה תמרור עצור. סמית' החל את דרכו בליגה ב-2004/05 בניו אורלינס, ממנה עבר לדנבר בתחילת 2006/07. הוא קלע 13 נקודות למשחק בעונה האחרונה.


* למאר אודום רוצה לשחק בקבוצתו לוס אנג'לס לייקרס, אבל יודע שהספורט המקצועני מכתיב העברת שחקנים. "אני רוצה לשחק בלייקרס ב-100 אחוזים", אמר אודום, "אבל זה העסק. אף אחד לא רוצה לעזוב את הקבוצה בה הוא רוצה לשחק, אבל אם זה קורה, המשחק שלך מגן עליך ומחליק את המצב הלא נוח". לאודום יש שנתיים נוספות בחוזה, אבל רצונו העז של קובי בריאנט לעזוב את הוליווד, עשוי לגרור טרייד שכולל את אודום בעיסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully