וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיקוביץ': "אף אחד לא יעשה עסקה על גבו של ארבייטמן"

10.6.2007 / 22:55

פטרונו של השחקן זועם על הפרסומים לגבי חניכו, אחרי שמכבי פ”ת דרשה אותו ו-2 מיליון דולר תמורת עומר גולן. לוי הכין לשחר רשימת קניות

"אף אחד לא יעשה שום עסקה על הגב של ארבייטמן. החלוץ ישחק בעונה הבאה רק במכבי חיפה", כך מגיב הערב (ראשון) אריק איזיקוביץ', הבעלים של בית"ר טוברוק ופטרונו של חלוץ מכבי חיפה, שלומי ארבייטמן, בעקבות העובדה שמכבי פתח תקוה חפצה בו.

כזכור, לאחרונה עלו שמותיהם של גולן וקדוסי במכבי חיפה ונראה היה שמעמדו של ארבייטמן נחלש. מבירור שנערך הערב עולה כי לארבייטמן יש אופציית יציאה לחו"ל ללא סכום - כלומר אם קבוצה מאירופה תחפוץ בשירותיו יצטרך השחקן להגיע לפשרה עם מכבי חיפה באשר למחיר שחרורו.

במכבי פתח תקוה משוכנעים שיוכלו למכור את עומר גולן לקבוצה ישראלית תמורת 2 מליון דולר. המשא ומתן עם ראשי מכבי חיפה בנוגע לצירופו של החלוץ מתנהל בינתיים בעצלתיים, אבל במלאבס מתכוונים להבהיר לירוקים: אם אתם מעונינים בעומר גולן, שלמו 2 מליון דולר ותעבירו לנו את החלוץ שלומי ארבייטמן. בחיפה לא מעונינים בעסקה כזאת, אבל יפגשו עם נשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון, במטרה להשיג הסדר "ריאלי יותר".

רוני לוי נפגש בארגנטינה עם בלם ריבר פלייט, דניאל חירלו, ועם בלם בלגרנו, פרנקו פאפינו, אבל נראה כי מדובר בשחקנים הדורשים סכומי כסף גבוהים יחסית לליגה הישראלית. על פי התקשורת הארגנטינאית, חירלו מועמד לרד בול זלצבורג האוסטרית ועלותו מוערכת בכשלושה מיליון דולרים, ואילו פאפינו יישאר כנראה בקבוצתו. בכל מקרה, לוי יגיש את מסקנותיו לנשיא יעקב שחר, שיחליט האם ההצעות רלוונטיות מבחינה כלכלית. הרישומים של המאמן יכללו שחקנים בעמדות הבאות: בלם, קשר אחורי וקשר שמאלי.

גולן עצמו התבשר אתמול (שבת) על ידי יו"ר מכבי פתח תקוה, משה זוארץ, שכל עוד לא תגיע הצעה בכתב מחיפה או מכל קבוצה אחרת, הוא יישאר באורווה. החלוץ עצמו הודיע שהוא מעדיף לשחק בקבוצה אחרת, וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, גולן יגיע לחיפה רק אם קולאוטי יעזוב.

סכנין מגששת אצל קדוסי

המגן חיים מגרלשווילי המריא הבוקר להולנד במטרה לסכם בויטסה, זאת לאחר שסוכניו, גלעד קצב ועו"ד עידן כסיף, סיכמו זאת עם נשיא חיפה, יעקב שחר. בחיפה הבהירו לנציגיו: מגרלשווילי לא ישוחרר, אם רוני גפני לא יחתום קודם לכן בחיפה.

אוהד קדוסי קיבל לאחרונה מסרים מראשי בני סכנין שהם מעוניינים בו, אבל הוא רוצה לשחק בעונה הבאה בקבוצה של רוני לוי. השחקן סגר את תנאיו בחיפה, והשבוע הוא יגיש את הטפסים הרלוונטיים לוועדה למעמד השחקן, כדי שזו תקבע את מחירו. "אנחנו משוכנעים שמחירו ינוע בין 500 ל-600 אלף דולר. הסכום הראשון הוא מחיר המינימום", אמרו במלאבס. בחיפה מאמינים שהמחיר יהיה נמוך בהרבה.

לקראת פתיחת האימונים בשבוע הבא, יחזרו השחקנים המושאלים להתאמן. עדיין לא ברור האם עדן בן בסט יישאר בחיפה או יושאל לקבוצה אחרת. לגבי מאור בוזגלו, במועדון עדיין לא החליטו לגבי עתידו. השוער ניר דוידוביץ' שנפגש עם סגן הנשיא, עוזי מור, וביקש לשדרג את שכרו, יקבל את מסקנות ההנהלה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully