וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיגו אין מקום אחר

10.6.2007 / 14:08

הפורטוגלי הודיע: "אשחק רק באינטר, או שאפרוש". אנצ'לוטי לא מתלהב מהנרי, ראניירי רוצה את גבי מיליטו ביובה, דל נרי סיכם באטלאנטה

אחרי שמעברו לשורות אל-איתיחאד הסעודית לא צלח, לואיס פיגו הודיע היום (ראשון): "אשחק רק באינטר, או שאפרוש מכדורגל". במהלך העונה הפעיל נשיא הנראזורי, מאסימו מוראטי, מכבש לחצים על הפורטוגלי, כדי להשאירו בסן סירו, ונראה שזה בהחלט עשה את שלו.

בשבוע שעבר לוס אנג'לס גאלקסי, שכבר החתימה את דיוויד בקהאם על חוזה עתק, ניסתה לפתות את הקשר, אבל פיגו לא התרשם. "הרושם העז שהותירו בי האוהדים, הנשיא וחבריי לקבוצה גרם לי להישאר באינטר. החלופה האחרת היא פרישה, ואני לא אנהל שום משא ומתן עם מועדונים אחרים".

ומה קורה בשורות היריבה העירונית אינטר? ובכן, מאמן מילאן, קרלו אנצ'לוטי, נשאר קר רוח כשנשאל במסיבת עיתונאים האם חלוץ ארסנל תיירי הנרי, מבוקש על ידי אלופת אירופה. "הוא חלוץ טוב מאוד", החמיא המאמן האיטלקי, "אבל הוא לא החלוץ היחידי, יש הרבה חלוצים טובים".

השמועות באנגליה גורסות כי החלוץ הצרפתי יעזוב הקיץ את איצטדיון האמירויות, וברצלונה הוזכרה כמועמדת רצינית לקלוט את החלוץ המחונן. "להנרי יש חוזה במועדון אחר", סיכם אנצ'לוטי, "וזה קשה לרכוש שחקנים בעלי חוזה". הנרי בן ה-29 חתם בעונה שעברה לעונה נוספת בשורות התותחנים, אבל קצר תקשורתי עם המאמן ארסן וונגר, הפך אותו למועמד בכיר לכל קבוצת על אירופית.

ראניירי רוצה את גבי מיליטו, דל נרי סיכם באטלאנטה

מאמנה החדש של יובנטוס, קלאודיו ראניירי, כבר מתחיל לעבוד, ונפשו חושקת בשחקנה של סראגוסה, גבריאל מיליטו. הביאנקונרי עוקבים אחרי המגן במשך כמה חודשים, וחתימתו של ראניירי, יחד עם האכת חוזהו של השוער ג'יאנלואיג'י בופון, חיזקו את רצון הגברת הזקנה, לחזות במיליטו רץ בטורינו.

לפי העיתון הספרדי "אס", מיליטו כבר פנה למאמנו בסראגוסה, אגפיטו איגלסייאס והבהיר לו כי הוא רוצה לעבור ליובה. בדלה אלפי הציעו כ-21 מיליון דולר עבור השחקן, אבל נראה שסראגוסה לא תסכים להצעה. מיליטו חתום במועדון הספרדי עד 2010.

* קייבו ירדה לסרייה B, אבל מאמנה לואיג'י דל נרי נשאר בסרייה A, ועובר לעיר ברגמו, כדי לאמן את אטלאנטה. "דל נרי והנשיא איבן רוגרי לחצו ידיים, והחוזה ייחתם מחר (שני)", סיפרה ההודעה הרשמית של אטלאנטה.

דל נרי בן ה-56 החל את קריירת האימון בשנת 1989/90 עם קבוצת החובבים של פארטינישה, ואימן לראשונה בסרייה A בעונת 2001/02 בפאלרמו. חודשיים מפתיחת העונה האחרונה, החליף דל נרי את בפי פילון בשורות הקבוצה מורונה, אבל נכשל במשימת ההישרדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully