וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "פתאום שמענו צעקות, וברי נעלמה בחדר ההלבשה"

שגיא ניר

10.6.2007 / 13:10

שרון דרוקר מספר על פרשיית הנקודה החסרה במשחק של אוסטנד: "גם השופטים לא ידעו מה קרה". על מכבי: "ציפיתי מהם לפניה"

בתום 40 הדקות של משחק מספר 4 בגמר הפלייאוף הבלגי בין ברי ואוסטנד, ירדו שחקני הקבוצה האורחת אל הספסל, כדי לקבל הוראות ממאמנם שרון דרוקר לקראת ההארכה הצפויה. אלא שאז שונתה לפתע התוצאה בלוח ל-72:73 לזכות ברי, שאוסטנד, שבנתה על הארכה, ניצבה לפתע לפני משחק 5 על האליפות.

"פתאום אנחנו שומעים צעקות שמחה, וברי נעלמה בחדרי ההלבשה", מספר הבוקר דרוקר. "מנהל הקבוצה שלנו בא ואמר שהפסדנו בנקודה, רצנו לשופטים וגם הם לא ידעו מה קרה". מסתבר שסל שקלע רשאד רייט מאוסטנד דקה וחצי לסיום נרשם בלוח בטעות כסל שלוש, אך במזכירות, שהרישומים שלה הם שמחייבים, נרשם סל של 2 נקודות בלבד. אף אחד מהנוכחים לא שם לב לתוצאה, ולכן היא תוקנה רק עם שריקת הסיום.

"שיחקנו לפי הלוח", מסביר דרוקר. "אחרי שהשוונו את התוצאה בשתי שלשות, עשינו עצירה ב-11 השניות שנותרו. אם המצב היה מינוס נקודה שתי הקבוצות היו מתנהגות אחרת". בסיום המשחק התכנסה ועדה מאולתרת מטעם האיגוד הבלגי, ולאחר שעתיים וחצי של צפיה במשחק החליטה על משחק חוזר, שיתקיים ביום רביעי.

"יש לזה השלכות לא מעטות, כי הזרים וכולם פה כבר עשרה חודשים ורוצים לגמור את העונה", התייחס דרוקר להחלטה להוסיף עוד משחק לעונה הארוכה של קבוצתו, ששיחקה כבר 36 משחקים בליגה הרגילה, 10 ביול"ב קאפ ועוד כמה בגביע ובפלייאוף.

"ציפיתי לקבל פניה ממכבי"

"אתמול ארזתי את החליפה, וקיוויתי שזו הפעם האחרונה שאני אורז העונה אחרי כל הנסיעות האלה", אומר דרוקר, שהגיע לאוסטנד במהלך העונה כשהקבוצה היתה במקום השישי, אך כרגע רחוקה משחק אחד מאליפות שניה ברציפות. "קיבלתי את הקבוצה מבלי שהיתה לי עליה שליטה, לא מקצועית, לא מנטאלית, לא היתה שם לכידות קבוצתית, אבל בפגרה עשינו שינויים ומאז זה נראה אחרת".

הליגה הבלגית מונה עשר קבוצות, ובשנים האחרונות האולמות מלאים וגם הקבוצות האירופיות מצליחות לא פעם להתגנב לשלבים מתקדמים במפעלים האירופיים. מצד שני, הליגה לא מצולמת לטלויזיה הארצית, מה שלא מסייע במיוחד בפיתוח הענף בממלכת השוקולד.

דרוקר כבר קיבל הצעה להישאר בקבוצה, אך אינו מתכוון לפתוח במו"מ לפני תום העונה. בכל מקרה, כמו מאמנים ישראלים בכירים אחרים, הוא רואה את הדלת הביתה סגורה. "הלוואי והיו בארץ 5-6 קבוצות שמשקיעות תקציבים סבירים, כי הליגה תחרותית וכולם מתים על כדורסל. זו הארץ שלנו, זו ליגה שצמחנו מתוכה אבל כמעט ואין לנו לאן לחזור בארץ כמעט". וכשדרוקר מדבר על כמעט, הוא מתכוון למכבי תל אביב. "בקיץ שעבר דיברנו, ובקיץ הזה ציפיתי לקבל מהם פניה כי במסלול הקריירה שלי אני רואה את עצמי שם. אמנם היה הקיץ סוג של דיבור, אבל ההחלטה שלהם היתה ברורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully