וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטלי מותקף ועונה

10.6.2007 / 12:36

השחקן שהבריז מאנגליה הצעירה מספר ששחקנים מהבוגרת יעצו לו. ניוקאסל הציעה 9 מ' ליש"ט על בלאמי. מנצ'סטר יונייטד מצטרפת למירוץ אחרי טבז

דייויד בנטלי עומד בעין הסערה, כמה ימים אחרי שהבריז לנבחרת הצעירה כיממה לפני שיצאה לאליפות אירופה בהולנד. כזכור, בנטלי פרש מהסגל בגלל עייפות וכעת סטיוארט פירס, המאמן, זועם וקורא לראשי ההתאחדות לבחון את הדברים ואולי אף להשעותו לתקופה ממושכת מכל הנבחרות.

"אני יודע שסטיב מקלארן, מאמן הנבחרת הבוגרת, רצה שהוא ישחק עם הנבחרת הצעירה, אבל ההחלטה צריכה להיות של ראשי ההתאחדות. אולי הם צריכים להתייעץ עם המאמנים, אבל הם צריכים להחליט כי בשורה התחתונה אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד".

פירס הנזעם, שכשחקן רשם קרוב ל-80 הופעות בינלאומיות באנגליה הבוגרת, הוסיף: "חשבתי שלייצג את המדינה שלך זה כבוד ושכל אחד רוצה לעשות את זה".

בנטלי עצמו הבין את גודל העניין וכבר יצא בהסברים: "זו החלטה שלקח לי שבועיים לעשותה. כשהבנתי שאוזמן לסגל ישבתי עם אנשי בלקבורן ועשינו את החישובים כשהמסקנה היא שאצטרך לפרוש מהסגל".

בנטלי שיחק למעלה מ-50 משחקים בכל המסגרות בעונה החולפת וצפוי לפתוח את העונה מוקדם בגלל השתתפותה של בלקבורן באינטרטוטו. הקשר-חלוץ הוסיף שהוא התייעץ עם שחקנים בנבחרת הבוגרת ואמר: "שאלתי אותם איך ארגיש באוקטובר-נובמר והם אמרו לי שאני אהיה תשוש ושאם אני רוצה להמשיך לפרוץ העונה כדאי לי לחשוב קדימה ולא לצאת לאליפות".

אלרדייס בעקבות בלאמי

ה"ניוז אוף דה וורלד" הבריטי טוען שניוקאסל הגישה לליברפול הצעה בת יותר מ-9 מיליון ליש"ט עבור קרייג בלאמי. על פי הפרסום סם אלרדייס, שבונה את המגפאייז בצלמו ובדמותו, מעוניין מאוד בחלוץ הוולשי, מה עוד שעתידו של מייקל אואן בקבוצה אינו ברור. בלאמי כבר שיחק בניוקאסל בעבר, אבל עזב אותה אחרי סכסוך מתוקשר עם המאמן דאז, גרהאם סונס.

* מנצ'סטר יונייטד מוזכרת בממלכה כמצטרפת החדשה למירוץ אחר שירותיו של חלוצה הארגנטינאי של ווסטהאם, קרלוס טבז. שיחות בין שתי ההנלות כבר התקיימו והשדים האדומים, שכבר הוציאו קרוב לכ-50 מיליון ליש"ט על החתמותיהם של אואן הארגריבס, נאני ואנדרסון, יעשו הכול כדי לחטוף את הארגנטינאי מתחת לאף של יריבתה השנואה, ליברפול.

* איגביני יעקובו נמצא בדרכו החוצה ממידלסברו, כשאחד מהכיוונים הפוטנציאלים הוא טורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully