וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המלחמה על האליפות, ריאל תבוא לעשות שלום

10.6.2007 / 10:23

בשוך הקרבות על הכתר הספרדי, הלבנים ממדריד ישחקו בישראל מול נבחרת השלום ישראלית-פלסטינית. מרכז פרס: "הם מתכוננים לבניון"

ריאל מדריד נמצאת בימים אלו בעיצומו של מירוץ אליפות דרמטי בספרד, אבל בשוך המאבק, אחרי שתחשף זהות אלופת 2006/07, הלבנים מבירת ספרד יוכלו להתכונן למשחק קיצי מול נבחרת השלום.

גורמים במרכז פרס לשלום, המעורבים בהכנות למשחק, סיפרו היום (ראשון) שהמשחק החד פעמי, בין קבוצת הפאר האירופית לנבחרת השלום היהודית-ערבית ייערך ב-19 ביוני וצפוי לקבל סיקור תקשורתי חסר תקדים ברחבי העולם. כל הכנסות המשחק יוקדשו לפיתוח פרוייקט בתי ספר תאומים לכדורגל ושלום, שמנהל מרכז פרס לשלום מזה 5 שנים, בעשרות יישובים בישראל ובשטחים. במסגרת הפרוייקט נפגשים ילדים ישראלים ופלסטינים ומשחקים ביחד כדורגל. ילדי הפרוייקט ייפתחו את ערב המשחק בהצגת תוכנית המשלבת משחק כדורגל, פעילויות דו-קיום ודיאלוג.

לדברי אנשי מרכז פרס, בריאל קיבלו קלטות וידאו של השחקנים המרכיבים את נבחרת השלום, והם מתכוונים ללמוד את השחקנים כחלק מההכנה למשחק. "ריאל מתכוונת לשחק התקפי ולתת שואו", אמר אחד הגורמים המעורבים בהכנות למשחק, "הם מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק ליגה, והם בהחלט מתכוונים לנצח במשחק. יש שם הכנות שמתייחסות בין היתר לשאלה מי ישמור על בניון". במקביל נפתחה גם מכירת הכרטיסים למשחק, שיתקיים באיצטדיון ר"ג. ניתן להשיג כרטיסים במשרד הכרטיסים "לאן".

ההרכב של ריאל מדריד שיגיע לארץ כולל בין היתר את איקר קסיאס, מיצ'ל סלגאדו, סרחיו ראמוס, פאביו קנבארו, ראול, אמרסון, דייגו לופז, גוטי, ראול בראבו, רוד ואן ניסטלרוי, איבן הלגארה ומיגל טורס. ריאל תיפגש עם הילדים הישראלים והפלסטינים מבתי הספר התאומים לכדורגל של מרכז פרס לשלום. את נבחרת השלום ייאמן דרור קשטן, ובסגל שחקניו אפשר למצוא את עידן טל, יוסי בניון, פיני בלילי, עבאס סואן וג'ובאני רוסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully