וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "החיינו את ריאל מדריד"

10.6.2007 / 9:23

קשרה של ברצלונה סיים את ליל שבת הדרמטי בספרד בצד המאוכזב. רוברטו קרלוס: "עלינו להגיד תודה גדולה לטאמודו ולאספניול"

איזה מתח, איזו דרמה. אחרי ליל אמש (שבת) לאוהדי הכדורגל הספרדי שנלחמים בחרוף נפש בטוקבקים על כך שהליגה שלהם היא הטובה בעולם, יש קייס די רציני.

בסביבות רבע לחצות שעון ישראל הסתמנה לה אליפות שלישית ברציפות של ברצלונה. הבלאוגרנה הוליכו 1:2 בדרבי על אספניול, ריאל מדריד הייתה בפיגור 2:1 בסראגוסה וסביליה עמדה לסיים ב-0:0 מול מאיורקה. אבל בדקה אחת השתנו פני הדברים מן הקצה אל הקצה.

סביליה אכן סיימה בתיקו ללא שערים את משחקה, אבל ראול טאמודו הישווה ל-2:2 בקמפ נואו, רוד ואן ניסטלרוי הישווה ל-2:2 בלה רומארדה וריאל מדריד חזרה לפיסגה עם שוויון בנקודות, אבל עם היתרון במשחקים הפנימיים מול בארסה, שמחזיק אותה למעלה כבר מספר שבועות. כשנותר מחזור אחד לסיום העונה, ריאל זקוקה לניצחון ביתי מול מאיורקה כדי לזכות באליפות ראשונה אחרי ארבע שנים. ברצלונה תשחק בחוץ מול חימנסטיק היורדת בדרבי קטאלוני קטן וסביליה תתפלל למעידה של שתיהן ולניצחון ביתי מול ויאריאל.

מאמן מאיורקה מזהיר

רוברטו קרלוס, מגן ריאל מדריד, יסיים קדנציה של 11 שנים בריאל מדריד בשבוע הבא ואולי יעשה את זה עם טעם מתוק בפה. "הגענו להרבה הזדמנויות, יותר מהם", אמר הברזילאי אחרי ה-2:2 מול סראגוסה, "אבל היה לנו קשה כי סראגוסה היא קבוצה מצוינת. יכולנו לנצח בסוף עם הנגיחה של דיארה, אבל התיקו הוא חיובי. אנחנו צריכים להגיד תודה לראול טאמודו ולאספניול, שנהנים מעונה נהדרת עם גמר גביע אופ"א ועכשיו התיקו הזה נגד ברצלונה".

גוטי הוסיף: "זה היה משחק קשה ומסובך אבל בסוף השגנו תוצאה טובה ועכשיו נוכל להכריע את האליפות בבית".

ריאל תפגוש כאמור את מאיורקה בסנטיאגו ברנבאו בשבוע הבא, אבל גרגוריו מנזאנו, מאמן הקבוצה מפאלמה, הזהיר את קאפלו וחניכיו וטען שמאיורקה לא תגיע כדי לשמש כתפאורה בחגיגות האליפות כשהתהיר שקבוצתו תגיע "לשחק במלוא הרצינות". מאיורקה כבר הוכיחה שהיא לא פראיירית אחרי שכפתה 0:0 על סביליה המאוכזבת.

"יותר הפסד שלנו מניצחון שלהם"

בברצלונה האכזבה הייתה ענקית. "מה שקרה היום למעשה מצביע על כל העונה שלנו", אמר צ'אבי המתוסכל, "החיינו את ריאל מדריד ונתנו להם את ההולכה של הליגה. זה עשוי להתברר כמכריע.

"פיספסנו הזדמנות נפלאה. בדקה אחת הכל השתנה. עכשיו הכל בידיים של ריאל. נקווה שהם יפשלו, אבל ההפסד כולו שלנו. אם לא נזכה באליפות בסופו של דבר, זה יהיה יותר הפסד שלנו מניצחון שלהם. אני מרגיש כאילו מישהו השליך אותנו למים קפואים".

נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, שמר על איפוק: "הדקה הזו הייתה מורטת עצבים. חשוב מאוד שנקבל את זה בספורטיביות. הסיכוי שלנו קטן, אבל אנחנו חייבים להגיע למחזור האחרון עם תקווה. הסיכוי עדיין קיים וזה מה שחשוב עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully