וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קח פטיש, קח אוזמל

גיל קדרון

8.6.2007 / 22:51

לבואן נולד בן שני, אוזמל, וגם אשתו של לברון מצפה. אם הקאבס רוצים לנצח במשחק השני (4:00, 5) עליהם לשחק חזק, מהר וחכם יותר

משחק 2 בסדרת גמר ה-NBA ייערך הלילה (4:00, 5), ולמרות ברוס בואן איחר לאימון של סן אנטוניו אבל אף אחד לא התרגש. "יש לי עוד ילד", אמר בואן, לאחר שרעייתו, יארדלי, ילדה את בנם השני, אוזמל. לזוג ילד בן שנתיים, אוג'אני, שנולד חודשים ספורים לאחר שהספרס זכו באליפות ב-2005. "אני מקווה שזה אומר משהו", אמר בואן.

מייקל פינלי בחר להסתכל על הלידה בהיבט כדורסלני. "אשתו של ברוס, יארדלי, אולי הפכה עכשיו ל-MVP שלנו", התבדח הגארד הוותיק, ששמח על כך שהתזמון של הלידה לא גרם לבואן להחמיץ אף משחק. "אין ספק שהיא הקריבה את עצמה למען הקבוצה".

שחקן אחר שעשוי להפוך לאב לשניים במהלך הסדרה הוא לברון ג'יימס מקליבלנד, שנשמר ויישמר על ידי בואן במהלך הסדרה. חברתו של לברון, סוואנה ברינסון, אמורה ללדת ב-17 ביוני, אך הוא סבור שהיא תלד לפני כן. "מה שיקרה יקרה", אמר לברון, "אנחנו פשוט מתרגשים ומצפים".

קח פטיש

הבעיה הכי גדולה של הקאבס בהפסד 85:76 במשחק מספר 1 הייתה שהם לא הראו את האינטנסיביות אליה התרגלנו לראות מהם בפלייאוף האחרון, וברגע שהספרס ברחו ברבע השלישי שיחקו בהילוך נמוך עד הסיום. עכשיו יהיה עליהם להוכיח שהם ראויים למעמד, לאור העובדה שאמצעי תקשורת מסוימים בארה"ב כבר מיהרו להכתיר אותם כ"קבוצה הגרועה ביותר שאי פעם העפילה לגמר ה-NBA". ומכיוון שלאף אחד אין ספק שלסן אנטוניו יש יותר כשרון וניסיון, המאמץ הוא אולי הקלף היחידי שיש לחניכיו של מייק בראון להציע.

באופן מפתיע, ייתכן שבעיית האינטסיביות של קליבלנד באה לידי ביטוי דווקא בהתקפה, שכן בכל הפלייאוף הנוכחי הם ניצחו רק משחק אחד בלבד בו קלעו מתחת ל-87 נקודות, ומול ההגנה האימתנית של הספרס, שכזכור הגבילה את ג'יימס ל-4 מ-16 מהשדה בגיים 1, לא יהיה קל לפרשים להאיץ את הקצב. מה גם, שטוני פארקר ומאנו ג'ינובילי לא ממש מפחדים ממשחק ריצה, בטח לאור העובדה שהוכיחו אינספור פעמים בעבר שהם מסוגלים לנצח בכל קצב.

הקאבס חיכו בממוצע כ-18 שניות בכל התקפה לפני שזרקו לסל, מה שמנע מהם להפתיע את יריבתם, ואיפשר לכל המגינים מספיק זמן כדי להיכנס לתוכנית ההגנתית שנועדה לבלום את לברון. סביר להניח שהפעם נראה יותר זריקות מהירות מצד הקאבס, מה שיעמיד במבחן את קבלת ההחלטות שלהם.

בנוסף, בחלק גדול מהפעמים שהמלך קיבל את הכדור, שעון ה-24 כבר עמד על 13 או פחות, ומכאן הגיעו כמה זריקות קשות עם יד על הפנים. ועם כבר במלך עסקינן, במשחק 1 הוא ויתר על יותר מדי זריקות פנויות מחצי מרחק, בעיקר במאצ' אפ מול ג'ינובילי, בדרכו ליער הידיים שחיכה לו בצבע. ללא משחק גדול שלו, השומרים של הספרס ימשיכו להישאר על הצוות המסייע הבינוני של מספר 23, מה שימנע מכמות הנקודות של הקבוצה להגיע לרף הרצוי.

בין טוני סופראנו וברוס בואן

משחק מספר 1 שבר את השיא השלילי לרייטינג של משחק פתיחה בסדרת גמר שמשודרת בפריים טיים. המשחק השני עלול להניב תוצאות גרועות עוד יותר, בגלל שהוא נופל באותה שעה בדיוק בה ישודר פרק הסיום של סדרת המופת "הסופראנוס" ב-HBO.

"אני אוהד נלהב של טוני סופראנו", אמר לברון, "אבל אתרכז בעיקר בטוני פארקר. אבל אני שמח שסוף סוף שואלים אותי שאלות שונות ממה שאני מקבל בדרך כלל, כי אני מאוד אוהב את הסדרה הזו".

אם בנבלים עסקינן, בואן מוכן למשימה החוזרת שלו לשמור על המלך. "גדלתי באווירת אולד סקול", אמר בואן. "אם לא שיחקת הגנה לא נתנו לך לעלות על המגרש. אבל אני לא מתגאה בכך שאני הבד גאי, כי אף אחד לא אוהב שמכנים אותו מלוכלך. אבל כל עוד המשפחה והחברים שלי מבינים בדיוק מה אני ומי אני, אז זה מספיק".

מי שמכיר את הטקטיקות של ברוס לו היטב הוא מאמן קליבלנד מייק בראון, שהיה עוזר מאמן בסן אנטוניו. "רמת המאמץ שלו והרצון הם בלתי ניתנים למדידה", החמיא בראון. "הוא מבין שזה מה שהוא מביא למשחק, והוא עושה את זה ברמה הגבוהה ביותר. כשאימנתי שם השחקנים שנאו לשחק נגדו באימון, כי הוא פשוט לא מוותר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully