וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה במגעים עם אפואל ניקוסיה

לי בוץ

10.6.2007 / 8:34

אתר אינטרנט קפריסאי מדווח כי חלוץ הפועל תל אביב עשוי להגיע לאלופת קפריסין. בימים האחרונים דנו האדומים על הארכת חוזהו

אתר האינטרנט הקפריסאי "קרדיקה" מדווח כי חלוץ הפועל תל אביב, אליניב ברדה, נמצא במגעים עם אלופת קפריסין, אפואל ניקוסיה. האתר ידע לציין כי ברדה הוא שחקן הסגל הרחב של נבחרת ישראל ואף שותף במשחק התיקו מול אנגליה. בנוסף נכתב כי הוא כבש שלושה שערים בגביע אופ"א העונה.

בהפועל ציינו היום כי להבדיל מסלים טועמה וגילי ורמוט, שהפתיעו עם סיכומים בקבוצות בבלגיה, הפעם לא הופתעו מהמו"מ של ברדה עם ניקוסיה וזאת מאחר ולאורך כל העונה ציין החלוץ שהוא מעוניין לנסות את מזלו באירופה. כמו כן, בשל העובדה שברדה מסיים את חוזהו בהפועל ת"א בעוד פחות מחודש, היה ברור כי הוא יבדוק הצעות נוספות פרט להצעה שהגישה לו הפועל ת"א.

יניב קובוביץ' ממערכת "הארץ" מוסיף כי בימים האחרונים ישבו בהפועל עם אביו של ברדה בקשר להמשך החוזה בין הצדדים. ברדה שקיבל הצעה לשלוש שנים עדיין לא מרוצה מהסכומים אותם מוכנה הפועל לשלם וטוען כי "יש פערים גדולים במשא ומתן". ברדה מעדיף להמתין לסיום העונה בליגה הספרדית ולבדוק גם שם אופציות לגביו. לברדה יש סעיף שחרור בסכום נמוך העומד על 65 אלף דולר בלבד.

בינתיים גילי ורמוט וסלים טועמה מחכים לקבלת אור ירוק מההנהלה על מנת לחתום בבלגיה. כזכור, טועמה סיכם את תנאיו לשלוש שנים בסטנדרד ליאז', בעוד שורמוט סיכם לארבע עונות בגנט. בהפועל לא רוצים לוותר על השניים כל כך מהר ומציינים כי מאחר ושניהם עדיין תחת חוזה בקבוצה להנהלה יש זכות להשוות את ההצעות. עם זאת, בשל רצונם של השניים לצאת לאירופה והעובדה שהפועל תקבל עליהם פיצוי, ספק אם טועמה ו-ורמוט יישארו בוולפסון בעונה הבאה.

במקרה של ורמוט, גנט כבר שלחה להפועל פקס רשמי בו היא מבקשת לנהל מו"מ מול השחקן. כרגע, על פי החוזה של הקשר, להפועל יש 14 ימים לנסות ולמצוא קבוצה שתשלם עליו יותר ובמידה ולא ימצאו כזאת קבוצה ורמוט יהיה רשאי לעבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully