וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדס והבאסקים בצרות

9.6.2007 / 23:32

בטיס הפסידה בבית לאוסאסונה 5:0 ועדיין לא הבטיחה את ההישארות. בילבאו הפסידה לויאריאל 3:1 וסוסיאדד סיימה בתיקו מול סנטאנדר

בזמן שכולם מתעסקים בצמרת הליגה הספרדית, התחתית לא פחות לוהטת. בתום המחזור ה-37 והלפני אחרון, ארבע קבוצות עדיין בסכנת ירידה וילחמו במחזור האחרון של שתי המקומות שנותרו להן בליגה. המאושרת מכולם הערב (שבת) הייתה לבנטה, שהבטיחה סופית את הישארותה בליגה אחרי ניצחון 2:4 על ולנסיה. גם בטיס יכלה להבטיח הערב את הישארותה, אלא שהקבוצה של לואיס פרננדס הובסה בביתה על ידי אוסאסונה 5:0. שתי הנציגות הבאסקיות בצרות גדולות יותר. אתלטיק בילבאו, שעדיין מעל לקו האדום, הפסידה לויאריאל 3:1 וריאל סוסיאדד צימקה ממנה את הפער לשלוש נקודות, אחרי שסיימה בתיקו 0:0 מול סנטאנדר. סלטה ויגו צימקה את הפער מבילבאו ובטיס לנקודה בלבד, אחרי שניצחה בחוץ את אתלטיקו מדריד 3:2.

משחקי הערב

אתלטיקו מדריד - סלטה ויגו 3:2

הקבוצה מויגו יכלה לסיים הערב את העונה, אבל השיגה ניצחון גדול בבירה שקירב אותה עד כדי נקודה מהקו האדום, שם נמצאות בטיס ובילבאו. מקסי רודריגז העלה את אתלטיקו ליתרון ראשון בויסנטה קלדרון בדקה ה-28, אלא שפרננדו באיאנו הישווה תוך שלוש דקות. שתי דקות מפתיחת המחצית השניה, יאגו התרומם מצויין לקרן וקבע מהפך. בדקה ה-67 באיאנו השלים צמד וקבע 1:3 לויגו. הפעם זה היה תורה של המארחת להגיב בתוך שלוש דקות וגם מקסי רודריגז השלים צמד כדי לצמק ל-3:2.

בטיס - אוסאסונה 5:0

עם יכולת כזאת, לא מגיע לקבוצה של לואיס פרננדס להישאר בליגה, אבל למזלה היא עדיין מעל לקו האדום וניצחון במחזור האחרון על סנטאנדר בחוץ, יבטיח לה את ההישארות. מיגל פלאניו (31), פייר וובו (62), ואלדו (72), וסולה (76 ו-88) כבשו לאוסאסונה.

לבנטה - ולנסיה 2:4

לבנטה הייתה חייבת ניצחון ביתי בדרבי על הקבוצה הגדולה מהעיר ולנסיה ועשתה זאת בגדול, בתוספת חגיגות הישארות. מוסטפה ריגה העלה את המארחים ליתרון מהיר בדקה הרביעית. חמש דקות מאוחר יותר, שוערה של ולנסיה סנטיאגו קניזארס הכשיל את סלבה והורחק באדום. סלבה כבש והעלה ל-0:2. חואקין צימק ל-2:1 בדקה ה-16 ובדקה בתוך המחצית השניה, קאפו הורחק ללבנטה ואיזן את הכוחות במגרש. ארבע דקות מאוחר יותר, מוסטפה ריגה השלים צמד וקבע 1:3. עכשיו הגיע תורם של אז'אלה וקרלוס מרצקנה לקבל את האדום, מה שהוביל לשער רביעי מכיוונו של לוריין קורטואה בדקה ה-75. רובן בראחה צימק לולנסיה ארבע דקות לסיום.

ויאריאל - אתלטיק בילבאו 1:3

הבאסקים יכלו לנצח ולהבטיח את ההישארות, אבל לא יכלו לצוללת הצהובה, שהבטיחה את מקומה בגביע אופ"א בשנה הבאה. גם במקרה שלהם ההישארות עדיין תלוייה בהם, וכדי לעשות את זה הם יצטרכו לנצח את לבנטה בבית במחזור האחרון. אנדוני איראולה הפתיע כשהעלה את הבאזקים ליתרון בדקה ה-22. 14 דקות מאוחר יותר, דייגו פורלאן דייק מהנקודה הלבנה והישווה ל-1:1. ארבע דקות מאוחר יותר האורוגוואי השלים צמד. בדקה ה-52, אוסטריז כבש שער עצמי ושלח את הצהובים לחגוג ניצחון 1:3.

ריאל סוסיאדד - סנטאנדר 0:0

ניצחון של המארחים היה מצמק את הפער בינם לבין הקו האדום לנקודה בלבד, אבל התיקו שכפתה עליהם סנטאנדר השאיר אותם רחוקים מההישארות. כדי להישאר בליגה, סוסיאדד תהיה חייבת לנצח במחזור האחרון את ולנסיה ולקוות להפסד של בטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully