וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין: "לא יכולתי להרשות לעצמי להפסיד"

9.6.2007 / 22:31

הטניסאית הבלגית חגגה תואר שלישי ברציפות ברולאן גארוס והודתה ש"זה המתוק מכולם". בסיום המשחק היא גם חשפה את סוד ההצלחה

ז'סטין הנין הוכיחה הערב (שבת) שוב פעם שהיא הטניסאית הטובה בעולם כיום, עם תואר גראנד סלאם שישי בקריירה ורביעי ברולאן גארוס. הנין, שניצחה בקלות את אנה איבנוביץ' הסרבית 1:6, 2:6, הודתה בסיום כי התואר הנוכחי הוא המתוק מכולם ושמבחינתה, הפסד במשחק הזה לא היה בא בחשבון.

"רציתי כל כך את הניצחון הזה, אתם לא יכולים לתאר לעצמכם כמה חזקה הרגשתי, אפילו שהייתי קצת מתוחה בתחילת המשחק, אמרה הבלגית שנשברה במשחקון הראשון ולא עצרה מאז.

"לא יכולתי להרשות לעצמי להפסיד במשחק הזה, נורא רציתי תואר נוסף בפאריז והיה מעורב בזה הרבה רגש. אני מאושרת וגאה", אמרה הנין.

הנין הפכה למעשה לטניסאית השניה בעידן המודרני, שהשיגה שלוש זכיות רצופות ברולאן גארוס אחרי מוניקה סלש, שעשתה את זה ב-1992. הבלגית, שישבה ביציע כשסלש חגגה את התואר לפני 15 שנים, לא הפסידה אפילו מערכה אחת ב-17 משחקים רצופים בטורניר. "אני עדיין מתקשה לעכל את כל מה שקורה. כשהייתי קטנה פינטזתי על להגיע לכאן ולנצח ועכשיו עשיתי את זה ארבע פעמים, שלוש ברציפות ופעמיים בלי להפסיד מערכה".

אין ספק שמדובר בתקופה נהדרת עבור הטניסאית מספר 1 בעולם, שוויתרה בתחילת השנה על השתתפותה באליפות אוסטרליה הפתוחה, בגלל גירושיה. "הייתי מופתעת כי הייתה לי תקופה קשה עם המון עליות וירידות. הבנתי שדברים קורים בחיים ופשוט צריך להתמודד איתם".

בניגוד לרוג'ר פדרר או שחר פאר למשל, הנין דווקא הצליחה לשמור על מערכת יחסים יציבה ביותר עם מאמנה קרלוס רודריגז, עליו היא אמרה בסיום: "יש לו חלק גדול בזה, אנחנו 11 שנים ביחד וזה מיוחד מאוד. אין הרבה אנשים שיכולים לעשות את זה. צריך בשביל זה המון כבוד, המון כוח ובעיקר המון אהבה אחד לשני. יש לנו את זה ביחסים שלנו. אני חושבת שגם הוא הבין שאני לא רק שחקנית אלא גם בן אדם, כך שזה הרבה יותר ממערכת יחסים מקצועית".

הנין כבר הודיעה כי היא מתכוונת לחזור בשנה הבאה לפאריז כדי לזכות בתואר רביעי ברציפות. "אני נהנית יותר מהחיים עכשיו. כמו שאני תמיד אומרת, צריך להילחם בחיים, אבל אחרי שמנצחים בקרב רק מתחזקים. כל זה הוסיף לי המון ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully