וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד חלוצים קרואטים על הכוונת של מכבי ת"א

לי בוץ

9.6.2007 / 20:38

מיכאל מיקיץ' מדינמו זאגרב ויוסיף סימיץ' מורטקס הוצעו לאלי כהן, שבמקביל בודק אופציות בארגנטינה. עומר גולן לאוהדים: "אשמח לבוא למכבי"

הצוות המקצועי של מכבי ת"א ממשיך לחפש שחקני חיזוק לעונה הבאה. הקפטן והג'נרל מנג'ר של הקבוצה, אבי נמני, נמצא בהולנד, שם יצפה במשחק הפתיחה של ישראל מחר ובהמשך יצפה במשחקים נוספים בהם יעקוב אחר חלוצים וקשרים התקפיים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אחד השחקנים אחריהם יעקוב נמני הוא דראגן מרדיה (1.87 מ', 83 ק"ג) בן ה-23, חלוץ נבחרת סרביה הצעירה, שתשחק בבית המקביל לבית בו תשתתף נבחרת ישראל.

במקביל, שוהה המאמן אלי כהן בארגנטינה, שם יצפה בימים הקרובים במשחקים מהליגה הראשונה במטרה למצוא זרים שיגיעו לקרית שלום. בינתיים כל חברי הצוות המקצועי של המועדון, גם אלו הנמצאים בישראל, צופים בקלטות של שחקני חיזוק אפשריים ובודקים כל מיני אופציות שהוצעו לקבוצה. בין שני השמות המעניינים יותר שהוצעו לאלי כהן נמצאים צמד חלוצים קרואטים – מיכאל מיקיץ' בן ה-27 מדינמו זאגרב ויוסיף סימיץ' בן ה-29 מוורטקס.

מיקיץ' (1.76 מ', 70 ק"ג) הגיע לדינמו זאגרב בגיל 17 ולאחר שמונה שנים במועדון בהן שיחק 144 משחקים וכבש 24 שערים עבר לקייזרסלאוטרן הגרמנית, שם לא הבריק ועבר לעונה אחת ברייקה הקרואטית. לאחר שלוש שנים מחוץ לזאגרב, חזר החלוץ לדינמו שם כבש שלושה שערים בעשרת המשחקים האחרונים. מיקיץ' משחק בדרך כלל כקיצוני ימני, אך יכול להיות מתופקד גם כמגן ימני, קשר התקפי וחלוץ.

סימיץ' (1.82 מ') הינו חלוץ מרכזי, ששיחק בנבחרת קרואטיה בין השנים 98' ל-00' ואף הבקיע שער אחד במדים הלאומיים. בשנה שעברה שיחק סימיץ' באוסטריה בקבוצת קרטן המקומית, אשר במדיה כבש עשרה שערים. במידה ומכבי ת"א תחליט להחתים את השניים או אחד מהם, לא תהיה זו החתמה זולה, שכן מחירו של מיקיץ' מוערך בכחצי מיליון יורו, בעוד שסימיץ' יעלה לצהובים כ-350 אלף יורו.

אוהדי מכבי ת"א שוחח הערב עם עומר גולן, שאמר להם כי למרות ההצעה הגבוהה יותר שקיבל ממכבי חיפה, הוא מעוניין לשחק בשורות הצהובים. עוד אמר החלוץ לאוהדים: "שמעתי על הקבוצה ועל האוהדים דברים טובים מיוסי שבחון שהוא חבר קרוב שלי, ואני אשמח לשחק במכבי". לוואלה! ספורט נודע כי גם משפחתו של גולן לוחצת על מכבי פ"ת לשחררו למכבי ת"א. בסביבתו של גולן אמרו היום: "כסף זה לא הכל, צריך לדאוג שגם המסגרת והקבוצה תהיה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully