וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונטלאר מועמד להחליף את טרזגה

9.6.2007 / 18:37

באיטליה גורסים כי הצרפתי של יובנטוס יעזוב, בעוד ההולנדי של איאקס יגיע לטורינו. גם קובאץ' בדרך החוצה. פטריץ' לדורטמונד, מהדביקיה לפרנקפורט

האם החוד של יובנטוס, יאויש בקרוב על ידי יאן קלאס הונטלאר, שיחליף את דויד טרזגה? שמו של החלוץ הצרפתי, שלא נטש את הספינה הטובעת של יובה ועזר לה לחזור תוך שנה לסריה A, נקשר בעבר לאינטר. בימים האחרונים, עם ההחמרה במצבו של אדריאנו שהובהל לבית חולים בברזיל, התגברה ההערכה שייתכן כי הצרפתי יסיים את דרכו בגברת הזקנה.

מי שעשוי להחליפו, הוא הכוכב העולה של נבחרת הולנד ואיאקס, יאן קלאס הונטלאר. מאמנה החדש של הביאנקונרי קלאודי ראניירי מעוניין בו מאוד. ההולנדי עצמו רוצה לעבור לאחת מהליגות הבכירות של אירופה וכרגע, כשתג המחיר שלו עדיין נמוך יחסית, זה זמן טוב. גם שמם של הכוכב העולה של סמפדוריה, שכבש צמד בניצחונה של איטליה, פאביו קוואליארלה, ואלברטו ג'ילארדינו הוזכר בקרב הביאנקונרי.

המאמן האיטלקי, מלבד חלוץ, משווע גם לקשר אחורי ברמה גבוהה, לאחר שאשתקד עבר אמרסון לריאל מדריד. אחד המועמדים לתפקיד הוא ז'ילברטו סילבה.

בין לבין, רוברט קובאץ' יעזוב את הדלה אלפי, אחרי שחתם בדינמו זאגרב, כך הודיעה היום הקבוצה. הקרואטי הבינלאומי בן ה-33 יחזור למולדתו, לאחר שמזמן לא סופרים אותה בגברת הזקנה.

* פארמה עדיין לא מינתה מאמן חדש, אחרי שקלאודיו ראניירי התפטר ועבר ליובנטוס, אבל היא החתימה את ג'וליו פאלקונה. הקבוצה מעיר הפרמזן סגרה עם המגן הבינלאומי בן ה-33 לשנתיים.

* אחרי שלוקה טוני עשה את הדרך מאיטליה לגרמניה, גם אנטוניו די נטאלה קרוב לכך. חלוצה של אודינזה קרוב לעבור לוולפסבורג. הזאבים, שמינו לא מכבר את פליקס מגאת' כמאמנם החדש, היו חייבים להתחמש בחלוץ לאחר שמייק האנקה עבר להאנובר. "הכדורגל הגרמני מושך אותי וקיבלתי הצעה מאוד רצינית מוולפסבורג", אמר די נטאלה.

* לואיג'י דל נרי מונה למאמן קבוצת אטלאנטה. מהנהלת הקבוצה נמסר כי החוזה ייחתם בשני. הבוס החדש של הקבוצה מברגמו מגיע לאחר שבעונה שעברה לא הצליח להשאיר את קייבו בסריה A ולא הגיע להסכמה אצל החמורים המעופפים. הוא יחליף את סטפאנו קולנטאונו, שעבר לאמן את פאלרמו.

פטריץ' לדורטמונד, מהדיביקיה לפרנקפורט

מהאדי מהדיביקיה חתם באיינטרכט פרנקפורט לשלוש שנים. האיראני הבינלאומי שיחק שמונה שנים בהמבורג וכעת הוא קרוב לשנות ייעוד. הקשר בן ה-29 הגיע לגרמניה ב-1999 ושיחק תחילה בבוכום. ב-2003 נבחר לכדורגלו השנה באסיה. הוא הבקיע 23 שערים ב-223 משחקים בבונדסליגה.

* מלאדן פטריץ', חלוצה של נבחרת קרואטיה, סיכם בדורטמונד על חוזה לארבע שנים. פטריץ', ששיחק בבאזל השוויצרית, יעבור לחבל הרוהר תמורת כ-3.5 מיליון יורו. הוא הבקיע 19 גולים בעונה החולפת בשוויץ. "אני שמח על האתגר שניצב בפניי מכיוון שזה צעד חשוב בקריירה שלי", אמר פטריץ' בן ה-26.

* זה רוברטו, קרוב לעשות קאמבק לקבוצת באיירן מינכן. בחוזה עם אולי הנס, הג'נרל מנג'ר של הבווארים, הוסכם שזה רוברטו יפרוש מהנבחרת. כיום הודיע הברזילאי שההופעות שהוא יערוך בקופה אמריקה יהיו האחרונות שלו במדים הבילאומיים.

"זו הייתה החלטה קשה בשבילי, מקווה שעשיתי את הנכונה. אני לא רוצה להיאבק על מקום כשאחר יכול להיכנס במקומי, מכיוון שבגביע העולם הבא אהיה מבוגר מדי", אמר זה רוברטו בן ה-32.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully