וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו זוכר שהתחיל גמר ה-NBA?

9.6.2007 / 15:17

משחק הפתיחה של סדרת הגמר רשם נתוני רייטינג מזעזעים, וטוני סופרנו מאיים להצניח את הרייטינג של המשחק השני בסדרה אפילו עוד יותר

במהלך החודשים האחרונים עבד דייויד שטרן בהתמדה על שיפור ה-NBA והפיכתה נוחה יותר לצפייה עבור האוהד הממוצע. הוא הורה לשחקניו להתלבש בקפידה, אסר עליהם למחות במילה או אפילו במבט על כל שריקה לא ידידותית, להביע כל רגש על הפרקט, וחס וחלילה לא להתרחק אפילו עשרה סנטימטרים מהספסל (החטא הגדול מכולם). שטרן השליט את מרותו ביד רמה, אבל כשהגיע העת לרגע הגדול שלו - פתיחת סדרת הגמר, התברר לקומישינר שאף אחד לא בא למסיבה שלו.

נתוני הרייטינג של המשחק הראשון בין סן אנטוניו לקליבלנד שפורסמו היום (שבת) גילו כי 6.3 אחוזים בלבד מהציבור האמריקאי צפה בקרב בין לברון לספרס, ירידה של 19 אחוזים לעומת משחק הפתיחה של העונה שעברה (שזכה ל-7.8 אחוזים). נתוני הצפייה הם הנמוכים ביותר למשחק הראשון בסדרת הגמר מאז שהשידורים עברו לשעות הפריים טיים, כשהשיא השלילי הקודם היה שייך לסדרה הלא אטרקטיבית בעליל בין סן אנטוניו לניו ג'רזי ב-2003.

למרות שגם הפעם משתתפים הספרס בגמר, בדומה לאותה סדרה מלפני ארבע שנים, יריבתה הפעם מציגה לראווה את הכדורסלן המפורסם ביותר ביבשת. הליגה שיווקה באגרסיביות את הופעת הבכורה של לברון על הבמה המרכזית, ועדיין חטפה מהלומה לא קטנה עם פרסום נתוני הצפייה, מה שמצביע ככל הנראה על בעיה גדולה יותר מזהות המשתתפות.

אל תתעסקו עם טוני

בינתיים נתקל שטרן בבעיה קשה לקראת המשחק השני בסדרה, שצפוי להניב רייטינג אפילו נמוך מזה של קודמו. למה, אתם שואלים? האם האמריקאים לא סקרנים לראות האם לברון יתאושש מתצוגת הנפל שלו במשחק הפתיחה וישחזר את הקסם מהסדרה מול דטרויט? האם הם לא רוצים לקבל מנה נוספת מהכדורסל המענג של הספרס? האם הם לא מחכים בקוצר רוח לפסק הזמן הבא כדי לתפוס עוד מבט חטוף על אווה לונגוריה ביציע?

התשובה לכל השאלות האלה היא כנראה חיובית, אבל הפעם מדובר פשוט במתחרה כבד משקל שמאיים לגזול משטרן וחבריו את שארית הצופים שעוד נותרו להם - טוני סופרנו. פרק הסיום הדרמטי של סדרת המופת "הסופרנוס" ישודר במקביל לשידור המשחק (הלילה שבין ראשון לשני, 4:00), ואין יותר מדי חובבי טלוויזיה בארצות הברית שירשו לעצמם להחמיץ את האירוע הטלוויזיוני הזה, לברון ג'יימס או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully