וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון תמורת בלאמי?

9.6.2007 / 10:05

ה"דיילי מייל" פרסם כי ליברפול מוכנה להחליף בין הוולשי לישראלי של ווסטהאם, שלא חתם עוד על החוזה המשופר. רובן יישאר ככל הנראה בצ'לסי

הרבה שמועות בדבר מעבר אפשרי של יוסי בניון לליברפול נזרקו השבוע לחלל האוויר ברחבי אנגליה, והבוקר (שבת) הועלתה לראשונה אפשרות אמיתית לעסקה שתשלח את הקשר הישראלי לסגנית אלופת אירופה. ה"דיילי מייל" פירסם כי מאמן ליברפול, רפא בניטז, מוכן להגביר את המאמצים להחתים את בניון, ולשם כך הוא אף מוכן לשלוח לווסטהאם את קרייג בלאמי.

כזכור הציעו הפטישים לבניון חוזה עתק בשבוע שעבר, עליו כבר סיכמו שני הצדדים אך החתימה הסופית טרם נערכה. בניון סיפר כי "עדיין לא חתמתי בווסטהאם בגלל פערים קטנים. הם האופציה הראשונה שלי, אבל אם קבוצה אחרת רוצה אותי אני אשקול זאת. אם זה יסתדר לטובת כולם, אז למה לא?".

ווסטהאם מתעניינת כבר תקופה ארוכה בבלאמי, שמיועד להחליף בחוד ההתקפה את קרלוס טבז. גם אסטון וילה ובלקבורן חזק במירוץ אחרי החלוץ הוולשי הבעייתי.

אליאדייר סיכם במידלסבורו

מידלסבורו לא חיכתה יותר מדי זמן אחרי נטישתו של מארק וידוקה לניוקאסל השכנה, וכבר השיגה לעצמה מחליף ראוי. האתר הרשמי של הקבוצה דיווח היום כי בורו הגיעה להסכם עקרוני עם ג'רמי אליאדייר, חלוצה הצרפתי של ארסנל.

החתימה הרשמית עם השחקן צפויה בשבועות הקרובים. "ניסינו להחתימו בחלון ההעברות בינואר, אבל מכת הפציעות בארסנל טירפדה את ההעברה", אמר מנכ"ל בורו, קית' לאמב. "הוא בדיוק מסוג השחקנים שאנחנו שואפים להביא אלינו".

רובן יישאר בצ'לסי

שמו של שחקנה של צ'לסי, אריאן רובן, נקשר בזמן אחרון עם מעבר אפשרי לריאל מדריד. ההולנדי של מוריניו לא היה מרוצה בכחולים וחשב על אתגר חדש. אבל היום זה נראה כי רובן יישאר בקבוצה לחמש השנים הבאות כאשר הוא קרוב לסגור חוזה חדש במחזיקת הגביע האנגלית. "כמעט סיימנו את המו"מ עם צ'לסי. אריאן יישאר עוד חמש שנים במועדון", אמרו בסביבתו של ההולנדי.

* ג'ון טרי, קפטן נבחרת אנגליה, הודיע כי שחקני הנבחרת יוותרו מעתה על השכר המגיע להם על ההופעות במדים הלאומיים ויתרמו את מלוא הסכום לצדקה. הופעה בנבחרת מעניקה לכל שחקן 1,500 ליש"ט במקרה של ניצחון, 1,000 ליש"ט במקרה של תיקו ו-750 ליש"ט במקרה של הפסד, ועל פי החישוב של השחקנים הם יצליחו להגיע לסך תרומות של מיליון ליש"ט עד המונדיאל ב-2010, התרומות יחולקו למוסדות שונים.

* בולטון החתימה את גאווין מקאן, שחקנה של אסטון וילה לשעבר. הקשר בן ה-29 עבר לריבוק סטאדיום תמורת סכום של כמיליון ליש"ט לערך. מאמן הוונדררס, סאמי לי אמר: "ניאבק השנה גם בגביע אופ"א ואני רוצה ליצור תרבות שבה כל שחקן נאבק על מקומו בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully