וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן נעדר מהאימון, יצחקי נטש באמצע

לי בוץ

8.6.2007 / 22:54

הנבחרת הצעירה לא מצליחה לערוך אימון בסגל מלא. מסתמן קו ההגנה מול הולנד שיכלול את שפונגין, דנין, קינן ומימון. אלמדון תורגל בין הקורות

הנבחרת הצעירה של ישראל ערכה הערב (שישי) אימון נוסף לקראת משחק הפתיחה שלה באליפות אירופה מול המקבילה של הולנד המארחת . מהאימון, שאמור היה להיות הראשון של הנבחרת בסגל, מלא לאחר הצטרפות שחקני הבוגרת, נעדר אבירם ברוכיאן הפצוע. קשר בית"ר ירושלים, שנפצע באימון אמש בקרסולו, בספק ליום ראשון, ומצבו יתברר רק בסמוך למשחק.

שחקן נוסף שלא השלים את האימון הוא ברק יצחקי, שהחל להתאמן כרגיל יחד עם יתר חבריו לנבחרת, אך נטש לקראת הסיום בגלל עייפות. החדשות הטובות לגיא לוי מגיעות מכיוונו של טוטו תמוז, לאחר שזה השלים אימון מלא, וצפוי להיות כשיר ליום ראשון. כזכור, תמוז נפצע במשחקה של הנבחרת הבוגרת מול אנדורה, אך לאחר שזכה אתמול ליום חופש, התאמן כאמור כרגיל.

גם עמית בן שושן השלים אימון מלא שני השבוע, כשאתמול ערך אימון חלקי בלבד על מנת להקל על העומס. כפי שזה נראה כרגע, בן שושן עשוי להיות כשיר כבר למשחק מול הולנד, אך ההחלטה הסופית לגביו תתקבל רק לאחר האימון המסכם מחר.

בינתיים, על פי האימונים האחרונים מסתמן קו ההגנה איתו צפוי לוי לפתוח מול הולנד, כשבמרכז יקבלו את הקרדיט הקפטן דקל קינן ובלם מכבי הרצליה שי מימון, שיועדף על פניו של בלם הפועל ת"א רמי דואני. צמד המגנים יהיו יובל שפונגין ואלירן דנין. בקישור האחורי נראה כי מקומו של ליאור ז'אן מובטח, כשבמידה ויהיה כשיר, מי שיפתח לצידו יהיה ברוכיאן. אחרת יקבל שירן ייני את חולצת ההרכב.

ההתלבטות הגדולה ביותר של לוי היא בעמדת השוער, בין תום אלמדון, שכמעט ולא זכה העונה לדקות משחק במכיב חיפה, ובדקות בהן שיחק לא הרשים, לבין אוהד לויטה, השוער הראשון של הפועל כפ"ס, שנמצא בכושר טוב. מי שתורגל היום בין הקורות יחד עם ההגנה המסתמנת היה השוער החיפאי.

בנוסף, המאמן עדיין לא החליט מי יהיו הארבעה שישלימו את הקישור ההתקפי ואת חוד ההתקפה, כשהיום תורגלו בהרכב עומר פרץ, עמית בן שושן ובן סהר (במשחקון תירגל לוי עשרה על עשרה בעקבות הפציעות). עם זאת, במידה ויהיו כשירים לחלוטין ולא יתלוננו על תשישות, מי שצפויים לפתוח בחוד הם יצחקי ותמוז, ומי שצפוי להשלים את הקישור ההתקפי יחד עם עומר פרץ הוא עידן סרור.

לאחר האימון אכלו השחקנים ארוחת ערב יחד עם הצוות המקצועי, הצוות הרפואי ויתר חברי המשלחת, שכללה גם את הקידוש המסורתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully