וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת פחות נדודי שינה בסיאטל: התמנה GM חדש

גיל קדרון

8.6.2007 / 10:54

סם פרסטי, העוזר של ביופורד ופופוביץ' בהנהלת הספרס, תופס את המושכות עבור הסוניקס. גרנט היל לא פורש, עשוי לחתום בדטרויט

הבעלים החדש של הסוניקס קליי בנט הניח את אבן הפינה במהפך שהוא מבצע במועדון, כשמינה את סם פרסטי הצעיר, בן 30 סך הכל, לג'נרל מנג'ר ולאיש החזק במועדון.

פרסטי היה עוזרו של אר.סי ביופורד וגרג פופוביץ' בהנהלת הספרס, ונחשב לאיש שהתעקש שהקבוצה תיבחר את טוני פארקר בדראפט.

"אני שמח שאיכשהו הצלחתי לגרום להם לחבב אותי", אמר פרסטי.

"הוא קיבל את העבודה בגלל מי שהוא ואיך שהוא עושה דברים", אמר בנט. הוא חושב על דברים לעומק, ואדם מדוקדק ומדוד. אנחנו גם מקווים שגילו הצעיר יאפשר לו לא לפחד לבצע מהלכים נועזים".

בשבועות האחרונים פיטר בנט את הג'נרל מנג'ר ריק סאנד ואת המאמן בוב היל, ומינה את היועץ המקצועי שלו, לני ווילקינס האגדי, לאחראי לבנות מחדש את המועדון. אולם חתול שחור עבר בין השניים כשבנט החל לחשוש שווילקינס גורר במכוון את הראיונות במטרה למצב את עצמו כנשיא הבא של המועדון. כעת, אחרי מינויו של פרסטי, איבד ווילקינס את כל הסמכויות המקצועיות שלו.

חדשות טובות נוספות לסוניקס מגיעות מגזרתו של ריי אלן הפצוע, שעבר ניתוח בקרסול, והודיע כי תהליך ההתאוששות שלו מתקדם בקצב הצפוי. כרגע אלן אינו יכול לזרוק ג'אמפ שוטים, אז הוא מסתובב על הפרקט בכסא גלגלים ושולח כדורים לכיוון הטבעת ממצב ישיבה.

החדשות הפחות טובות מסיאטל מספרות שהמועדון נמצא קרוב יותר לעזוב את צפון-מערב ארה"ב, כנראה לאוקלהומה סיטי, שם מתגורר הבעלים בנט. כל הרשויות של סיאטל ושל מדינת וושינגטון סירבו לממן עבור הסוניקס את בנייתו של אולם חדיש יותר, ובנט אינו מתכוון להישאר אם ייאלץ לשחק בקי ארינה המיושן. שיחות נוספות עם משקיעים לא הבינו תוצאות.

כזכור, לסוניקס יש את הבחירה השנייה בדראפט הקרוב, וכל ההערכות מצביעות על כך שיבחרו את שחקן השנה במכללות קווין דוראנט. הגעתו של דוראנט האטרקטיבי עשויה לשנות את התמונה, אלם בנט "פסימי" בנוגע לסיכויי ההישארות בעיר.

חדשות נוספות:

* הקומישינר דייויד שטרן אמר כי אף אחד מהבעלים לא הגיש הצעה לשנות את החוק השנוי במחלוקת שקובע כי כל שחקן שנכנס למגרש במהלך עימות יושעה אוטומטית ממשחק אחד, ולכן החוק אמור לעמוד על כנו גם בעונה הבאה.

* גרנט היל הודיע כי אין בכוונתו לפרוש, וכשחקן חופשי, אחרי שש עונות רוויות פציעות באורלנדו, הוא עשוי לחזור לקבוצה שבחרה בו ב-1994, דטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully