וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדיר האריך את חוזהו בהפועל ת"א

לי בוץ

8.6.2007 / 15:37

הנהלת הקבוצה הודיעה כי הקשר הבינלאומי ישחק בשורות מחזיקת הגביע גם בשנתיים הבאות ויסגור בוולפסון את שנתו הרביעית

קשר הפועל ת"א, ואליד באדיר, סיכם היום (שישי) את תנאיו במועדון לשנתיים הקרובות, בהן הוא צפוי להשתכר כמאה אלף דולרים בעונה. באדיר, שהגיע לוולפסון לפני שנתיים ממכבי חיפה, הספיק להניף שני גביעים אדומים תחת הדרכתם של דרור קשטן וניר לוין, ובשתי עונותיו בקבוצה הפך לאחד משחקני ההרכב החשובים ביותר.

הקשר בן ה-33 צפוי לחתום רשמית על החוזה בתחילת השבוע הבא וההערכה היא כי הוא יסיים את הקריירה במדי הפועל ת"א. כמו כן, בעקבות פרישתו של יוסי אבוקסיס ועזיבתו של שביט אלימלך, באדיר הופך לאחד המועמדים המובילים לענוד בשנה הבאה את סרט הקפטן.

שני שחקנים נוספים שמסיימים את חוזיהם בוולפסון וצפויים להישאר בקבוצה הם אליניב ברדה וברוך דגו. המאמן הטרי של הקבוצה, גיא לוזון, מעוניין שהשניים יהוו חלק מהסגל של הפועל ת"א גם בעונה הבאה והחתימה הרשמית איתם צפוייה אף היא להתרחש בקרוב.

לגבי שניים שאמנם חתומים על חוזה גם לעונה הבאה אך צפויים לעזוב - סלים טועמה וגילי ורמוט - ממשיכים בקבוצה להביע אופטימיות ולהבהיר שייעשו כל המאמצים על מנת להשאירם בבלומפילד גם בעונה הבאה. כזכור, במהלך השבוע האחרון סיכמו צמד הקשרים המצטיינים בבלגיה - טועמה בסטנדרד ליאז' לשלוש שנים ו-ורמוט בגנט לארבע עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully