וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקוס גורי חתם בצסק"א

8.6.2007 / 10:05

הפורוורד המצויין של בנטון עובר לקבוצה של מסינה אחרי תקופה יפה עם בלאט. ג'יי אר. הולדן בדרך לאולימפיאקוס של פיני גרשון

אחרי שג'יי. אר. הולדן התעלל לא מעט במכבי תל אביב לאורך עונות היורוליג והיה אחד השותפים לניצחון של צסק"א מוסקבה על הצהובים בגמר היורוליג לפני שנה, מראה מאמן מכבי דאז ואולימפיאקוס דהיום שהוא יודע שאם אי אפשר לנצח אותם, מוטב לצרף אותם. על פי פרסומים בתקשורת הרוסית, פיני גרשון והאדומים מפיראוס מעוניינים מאוד לצרף את הגארד שסיים חוזה עם צסק"א.

מאחר וניקוס זיזיס חתם בשורות אלופת רוסיה והוא צפוי לתפוס את מקומו של הולדן ברוטציה, הבוסמן (מחזיק בדרכון רוסי) החל לחפש לעצמו קבוצה וכאמור זוכה לחיזורים נלהבים מאולימפיאקוס. ההעברה עדיין לא סגורה, אבל הצדדים מצויים במשא ומתן מתקדם.

בית חדש לגורי

צסק"א לא שוקטת על השמרים, והעיסקה האחרונה של מסינה היא החתמה לשלוש עונות של מרקוס גורי, הפורוורד המצויין שכמו דייויד בלאט, עבר ממכבי תל אביב לבנטון טרוויזו. גורי קלע בממוצע 12.7 נקודות והוריד 6.4 ריבאונדים למשחק עבור הקבוצה האיטלקית בעונה החולפת, ואמר על ביתו החדש לאתר היורוליג: "צסק"א זה מועדון טוב, אני מכיר את אטורה מסינה מהזמן שהיינו יחד בטרוויזו. הוא הסביר לי כל מיני דברים על מוסקבה ועל הקבוצה, אני מניח שיהיה לי קל להשתלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully