וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במשחק הבא אשחק הרבה יותר טוב"

8.6.2007 / 12:03

לברון יודע שהיכולת שהציג מול סן אנטוניו לא תספיק לקליבלנד לאליפות: "זו סדרה ארוכה, נתאושש מהר". פופוביץ': "כל הכבוד להגנה שלנו"

לברון טרם החליט אם ההצגה הרעה שלו במשחק מספר 1 בגמר ה-NBA הגיעה בזכות היכולת ההגנתית של סן אנטוניו או בגלל שתפס יום לא טוב. "אני חושב שזה חצי חצי", אמר ג'יימס, שסיים עם 4 מ-16 מהשדה ו-6 איבודים בהפסד 85:76, והוכיח שוב שלקליבלנד אין מה למכור כשהוא לא בתמונה.

"בשביל שננצח, אני, כמנהיג הקבוצה הזאת, חייב לשחק הרבה יותר חזק כדי לשמור על משחק צמוד", אמר לברון, "חבריי לקבוצה יודעים שבמשחק הבא אשחק הרבה יותר טוב".

גם הפעם היה זה ברוס הקרצייה בואן, עם רזומה של שבע הופעות בחמישיית ההגנה של להיגה, שהצליח לעצור את כוכב היריבה. לברון קלע את סל השדה הראשון שלו רק 7:14 דקות בתוך הרבע השלישי.

"הם מתמקדים בלברון", הסביר מייק בראון, מאמן קליבלנד, "כשהכדור אצלו והוא משחק פיק אן רול, הם שמים עליו שני שחקנים, והשלישי מצטרף בחיפוי. גם כשהוא משחק בצבע מתנפלים עליו שלושה שחקנים. מה שהם עושים זה בעצם הכרזה: 'בוא נראה אם מישהו אחר יכול לנצח אותנו'".

אין פלא, אם כך, שהספרס יצאו שבעי רצון מהשמירה על קינג ג'יימס. "אנחנו חייבים להישאר מפוקסים ולהיות בטוחים שהוא לא יעשה נקודות קלות", אמר טוני פארקר, "ברגע שהוא נכנס למשחק הוא יכול להשיג הרבה נקודות מהירות בלי בעיה".

"עשינו עבודה טובה על לברון", אמר בגאווה טים דאנקן, "לא נתנו לו את המרחב שהוא צריך. נדרשת עבודה משותפת והבנה מצד חמישה שחקנים בו זמנית כדי להשלים את תוכנית המשחק ההגנתית שלנו".

גם פופוביץ' החמיא לקבוצתו. "הייתי מרוצה מההגנה שלנו", אמר מאמן סן אנטוניו, "אני חושב שאחרי המנוחה הארוכה שהייתה לנו, ידענו לחזור יפה ולהציג את האינטנסיביות הדרושה. היינו מרוכזים בהגנה לכל אורך 48 הדקות".

לברון לא מתייסר יותר מדי. "רוב הזריקות שלקחתי היו טובות, ובדרך כלל הן נכנסות", אמר בסיום כוכב הקאבס, "קורה שיש משחקים רעים. למזלנו, זה לא משחק מכללות, שאחריו אין דרך חזרה. מדובר בסדרה ארוכה, ואנחנו חייבים להתאושש מהר".

"היי חבר'ה, זה רק משחק אחד", ניסה בואן להרגיע את ההתלהבות מההגנה שלו על המלך, "אם במשחק הבא יהיה לי ערב רע, הכל יתהפך. אי אפשר לנוח על זרי הדפנה, בגלל שבתקופה הזאת של העונה חשוב גם לדעת איך להגיב לניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully