וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום מסתער על השוק הבולגרי

אסף שקד

8.6.2007 / 13:38

מאמן בית"ר ירושלים מחפש זרים במדינה בה אימן בעבר, החלוצים איבאנוב ואוגניאנוב מלבסקי סופיה על הכוונת. גם קולאוטי מבוקש

בית"ר ירושלים ממשיכה בחיפושים אחרי שחקני חיזוק זרים לקראת העונה הקרובה, וכעת זהו תורו של השוק הבולגרי לקבל התעניינות מצדה של האלופה.

מתברר שהתקופה של יצחק שום בליטקס לובץ' הבולגרית קירבה אותו לשוק המקומי, ובימים האחרונים גילתה בית"ר עניין בשני חלוצים בולגרים.

העיתון הבולגרי סטאנדרט מפרסם היום (שישי) כי בית"ר מגלה עניין בחלוץ הבולגרי בן ה-31 גיוארגי איבאנוב, ששיחק אשתקד כמושאל ברייקה הקרואטית ובעונה לפני כן שיחק בקבוצה לה הוא שייך, לבסקי סופיה.

על פי הפרסומים בבולגריה, מי שגישש בסביבתו של החלוץ היה יצחק שום, אך טרם נפתח עם השחקן משא ומתן, ועקב התפוקה שלו בעונה האחרונה (שלושה שערים בשלושה משחקים בלבד), ייתכן כי בית"ר תרד מהאפשרות לצרפו. מלבד בית"ר, מחזיק החלוץ הצעות מקפריסין ומסין.

השם השני שמושך יותר עניין והרבה יותר רלוונטי עבור בית"ר ירושלים הוא החלוץ בן ה-19 של לבסקי סופיה, מריאן אוגניאנוב, שמסומן ככוכב הבא של הכדורגל הבולגרי. עלות כרטיסו של השחקן הצעיר נעה סביב 700 אלף יורו, ובמידה שאכן יגיע לבית"ר ירושלים - הוא צפוי להשתכר בשכר נמוך יחסית שינוע סביב 250 אלף דולר.

בית"ר מכחישה את הידיעה.

כמה שווה קולאוטי? (מתן קרקוב, "הארץ")

בית"ר ירושלים ממשיכה בניסיונות לצרף אליה כמה שיותר כוכבים ואתמול (חמישי) קיבלו במועדון החלטה ללכת גם על שחקן מכבי חיפה, רוברטו קולאוטי. לחלוץ יש חוזה לעונה נוספת ובחיפה הבהירו כבר כי הם דורשים עליו 2 מיליון דולר. למרות הסכום הגבוה מאמינים בירושלים כי חיפה תסכים להתגמש, מאחר שבקיץ הבא יהפוך קולאוטי לשחקן חופשי. בכל מקרה, ברגע שיסוכם עם חיפה מחיר סביר, יבקשו שפיגל או ארזי אישור מיוחד מגיידמק, שמעוניין בקיצוץ תקציב העונה האחרונה.

גיורא שפיגל נפגש אתמול עם אבי נמני, בניסיון לסגור את העברתו של טברטקו קאלה לאלופה. בינתיים הפערים בין הצדדים גדולים, מאחר שמכבי מתעקשת לא לסגת מהסכום המקורי שדרשה על השוער - חצי מיליון דולר.

המשא ומתן עם עידן טל הגיע למבוי סתום ומקורבים לשחקן הסבירו ש"כרגע הסיפור נסגר ואין שום דבר. כנראה שהחוזה הגדול מאוד שיש לעידן בבולטון מרתיע את בית"ר". בינתיים ממשיכים קברניטי המועדון להבהיר כי הם בונים על השחקן לעונה הבאה.

סרגיי טרטיאק הוא המועמד המוביל של יצחק שום לתפקיד עוזר המאמן. בימים הקרובים הוא צפוי לקבל פנייה רשמית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully