וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון נשאר עם הגברת הזקנה

7.6.2007 / 22:18

שוער יובנטוס, שחוזר ע"י המילאנזיות, שם קץ ללבטים וחתם בדלה אלפי עד 2012: "כתבתי דף חדש בקריירה ובחיי". פיגו מבוקש בל.א. גלאקסי

שוער יובנטוס ואלופת העולם איטליה, ג'יאנלואיג'י בופון, חתם היום (חמישי) על הארכת חוזהו בדלה אלפי עד שנת 2012. בכך, בא הקץ על ההתלבטויות שעברו על השוער, אשר חוזר בעיקר על ידי הקבוצות המילאנזיות. "זה יום חשוב עבורי", אמר "סופרמן" לאחר החתימה, "כתבתי עכשיו דף חדש בקריירה ובחיים שלי. ההחלטה מוכיחה את מחוייבותי למועדון ואוהדיו, שמעולם לא הפסיקו לתמוך בי".

"ההסכם הזה משקף את האמון שלנו בשחקן הגדול הזה, אדם שחולק איתנו ערכים משותפים", אמר נשיא הקבוצה המאושר ג'ובאני קובולי, "בכל השנים שלו אצלנו הוא תמיד עבד קשה, בתשוקה ומקצועיות, ותמיד כיבד את המועדון בהופעותיו המצוינות". במסיבת העיתונאים לא נחשף הסכום אותו שילמו הביאנקונרי לשוער, שנחשב על ידי רבים לטוב בעולם. "התוכנית שהוצגה בפני מצאה חן בעיני, סיכם בופון, "ואני מאמין שנוכל לכוון מהר למטרות אותן הצבנו לעצמנו כקבוצה".

* לאחר שעיסקת הענק עם אל-אתיאחד הסעודית לא יצאה לפועל, מבוקש לואיס פיגו על ידי קבוצתו של דיוויד בקהאם, לוס אנגל'ס גלאקסי.

* מריו ברטה סיכם היום (חמישי) עם הנהלת סיינה כי הוא יעזוב את הקבוצה. ברטה, שאימן בעבר בקבוצות קייבו ופארמה, התמנה בקיץ הקודם והציל את הטוסקאנים מנשירה לליגת המשנה, ברגעי הסיום של הליגה. המועמד הבכיר להחליפו הוא אנדראה מנדורליני.

* ריקרדו יאמן בעונה הבאה את מונאקו לאחר שחתם היום על חוזה לשנתיים. מגן קבוצת פריז סן ז'רמן ונבחרת ברזיל לשעבר בן ה-42 אימן עד הקיץ האחרון את בורדו, מאז שנת 2005. על פי התקשורת בצרפת מי שעתיד להחליף אותו בעיר היין הוא בלם נבחרת צרפת לשעבר לורן בלאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully