וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן נפצע, בספק למשחק נגד הולנד

לי בוץ

7.6.2007 / 21:56

קשר הנבחרת הצעירה נפגע ברגלו, לא ברור אם יהיה כשיר לאליפות. בן שושן ערך אימון חלקי. תמוז ויצחקי נחתו אחרי השליחות בבוגרת

מכה לא נעימה תרתי משמע לנבחרת ישראל הצעירה ולמאמנה גיא לוי, לאחר שקשר הנבחרת אבירם ברוכיאן נפצע היום (חמישי) באימון והוא עשוי להחמיץ את משחק הפתיחה של הנבחרת והאליפות נגד הולנד ביום ראשון. חרף הפציעה, בנבחרת הביעו תקווה שברוכיאן יוכל לחזור לאימונים כבר ביום שני הבא.

לפני כן, הנבחרת התחזקה היום בשני שחקני הנבחרת הבוגרת ברק יצחקי וטוטו תמוז. השניים הגיעו עייפים, אך מרוצים מהניצחונות על מקדוניה ואנדורה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2008.

כעת, יתפנו השניים לשליחות של הנבחרת הצעירה באליפות אירופה. תמוז נפצע במשחק הניצחון 0:2 על אנדורה וסובל מחבלות יבשות ברגלו, אך מביע אופטימיות ומאמין שיהיה כשיר למשחק ביום ראשון נגד הנבחרת המארחת. ברק יצחקי, לעומתו, בריא לחלוטין. הצמד זכה לערב חופשי ומחר הם צפויים להתאמן עם הנבחרת.

חלוץ נוסף של קבוצת בית"ר ירושלים, עמית בן שושן, ערך אמש (רביעי) אימון מלא, אבל היום התאמן באופן חלקי, זאת על מנת להקל על העומס וכדי לא להכביד עליו לקראת המשחקים. כזכור, בן שושן סבל ממתיחה שבעקבותיה שוחרר מן הנבחרת הבוגרת. טרם ברור אם יהיה כשיר ליום ראשון, אך בן שושן אופטימי אחרי ששיפור חל במצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully