וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי חתם בבאיירן מינכן, זה רוברטו סיכם

7.6.2007 / 20:48

קשר נבחרת צרפת עובר לגרמניה לארבע שנים. הברזילאי, שעזב בשנה שעברה, עתיד לחזור. קלוסה גם יצטרף לבווארים ב-2008 או עוד קודם לכן

ייתכן או אולי אפילו ברור שבבאיירן מינכן כעסו על העונה האחרונה שהייתה מאוד מאכזבת מבחינתם. רבע גמר ליגת אלופות ורק מקום רביעי בליגה, שמוביל לגביע אופ"א, זעזעו את המערכת וכעת הענק הבווארי מתחמש, לא נח לרגע ומחתים את כל מה שזז ופנוי בשוק ההעברות.

היום (חמישי) השלימה הקבוצה את העברתו של הקשר הצרפתי פרנק ריברי לשורותיה, מקבוצת מארסיי תמורת סכום המוערך בכ-25 מיליון יורו. קשר נבחרת צרפת יצטרף לבווארים לארבע עונות.

מלבד ריברי, חלוצה של ורדר ברמן מירוסלב קלוסה הודה, בפעם הראשונה מזה זמן רב, כי הוא עתיד להצטרף לבאיירן מינכן בשנת 2008 או אפילו מוקדם מתאריך זה.

קלוסה, מלך שערי המונדיאל עם חמישה כיבושים, יחגוג ביום שבת 29 אביבים. באיירן מינכן הביעה כבר מזמן את רצונה לראות את השחקן בשורותיה, אך הקבוצה של תומאס שאף דחתה את כל ההצעות. בשבוע שעבר התרככו הירוקים-כתומים והבינו כי בפני הענק הבווארי אי אפשר לעמוד.

"יש לי חוזה בברמן, שפג ב-2008, לאחר מכן אחבור לבאיירן" אמר החלוץ לאחר ניצחון נבחרתו על סלובקיה 1:2 במסגרת מוקדמות יורו 2008. במועדון הבווארי אמרו כי אם ברמן תבקש מחיר הגיוני היא תענה, אבל לא סביר שבאיירן תשלם כ-15-20 מיליון יורו על שחקן שחוזהו יפקע בעוד שנה.

גם זה רוברטו סיכם את תנאיו בקבוצה והוא צפוי לעשות קאמבק. הברזילאי, שסיים את חוזהו בבוואריה בקיץ שעבר, התקאמבק למכורתו ולקבוצת סנטוס. כעת הוא מתכנן קאמבק נוסף, הפעם, לגרמניה. "יש לנו הסכם סופי, אך נותרו כמה פרטים לסגור" אמר אולי הנס הג'נרל מנג'ר של המועדון.

ריברי, זה רוברטו וקלוסה בעתיד, מצטרפים בכך לרשימה הארוכה של היצפלד, שכוללת את חאמיט אלטינטופ, יאן שלאודורף, מרסל ינסן, חוסה ארנסטו סוסה וכמובן לוקה טוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully