וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר במצב רוח קרבי

לי בוץ

7.6.2007 / 16:30

הנבחרת נחתה מאנדורה, שטראובר מנסה לשמור על מקומו: "קשטן יעשה את החשבון עם השחקנים שטענו שהם פצועים"

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני

נבחרת ישראל נחתה אחר הצהריים (חמישי) בנתב"ג מאושרת ומסופקת מ-6 הנקודות שהושגו משני המשחקים האחרונים במקדוניה ואנדורה. טוטו תמוז וברק יצחקי המשיכו ישירות מאנדורה להולנד כדי להצטרף לנבחרת הצעירה שתח את הופעותיה באליפות אירופה, ביום ראשון הקרוב.

הליגיונרים דודו אוואט ויוסי בניון המשיכו לבתיהם בספרד ואנגליה, ואריק בנאדו טס לחופשה בארה"ב. דרור קשטן ומשה סיני העדיפו שלא להתראיין לכלי התקשורת, כמותם גם עידן טל וגל אלברמן.

"אנו יוצאים לחופשה מאוד מחוייכים"

מי שכן נאות לדבר היה אבי יחיאל: "השגנו את המטרה, ואנו יוצאים לחופשה מאוד מחויכים. אנו שמחים שעמדנו ביעדים שלנו, עכשיו צריך לחשוב קדימה, ליהנות מהחופשה, להרגע, ולחזור לתחילת העונה רעננים. המשחק היה קשה מאוד, אבל זה היה מאתגר ואני שמח שעברנו זאת בשלום".

רוברטו קולאוטי, שהצטיין מול אנדורה (שער ובישול): "אני חלוץ וחושב כל הזמן איך להבקיע שערים, אבל הכי חשוב זה לנצח ולשחק טוב כקבוצה. עשינו עבודה מצויינת ולקחנו עוד 6 נקודות". על מצבו במכבי חיפה אמר החלוץ: "אני נשאר עוד עונה בחיפה. לא שמעתי כלום, יש לי חוזה ואני נשאר".

עומר גולן התייחס להצעות ממכבי חיפה ומכבי ת"א: "רק נחתתי, ואני עוד לא יודע כלום. מחר או ביום ראשון תהיה לי פגישה עם עמוס לוזון ושינו זוארץ ואחר כך אשמח לדווח. לא דיברתי עם אף אחד בשום הקשר, אבל אני מאמין שהדברים יתפתחו על הצד הטוב ביותר. לא שללנו על הצעה, אבל יש לי חוזה לעוד שנתיים בפתח תקוה. אם הדברים לא יתפתחו כמו שצריך, אני לא שולל אפשרות גם להישאר".

דדי בן דיין: "הגיע הזמן שנבחרת שמצהירה שהיא הולכת על 6 נקודות, גם לוקחת אותם. אנחנו מסתכלים קדימה למשחק בוומבלי. התנאים של המגרש לא מעניינים, וגם המשחק במקדוניה, שאתם בתקשורת לא אהבתם אותו, היה אחד המשחקים הקשים, ואני חושב שעברנו אותו בהצלחה. גם המשחק אתמול היה מכשול גדול מאוד ועברנו אותו. אנחנו מצפים להמשיך בדרך הזו, כמובן שאנגליה זו ליגה אחרת, אבל במשחק אחד אפשר להתעלות, הכל פתוח וזה מה שיפה בכדורגל".

למה שטראובר מחמם? (משה בוקר, "הארץ")

אמנם מצבה של הנבחרת בקמפיין לא השתפר משמעותית בימים האחרונים, אבל במשלחת הישראלית כבר מבטיחים לוומבלי באופטימיות.

קשטן ייצא ביום ראשון לעקוב אחרי השחקנים שלו באליפות אירופה ומיד אחרי סיום האליפות ייפגש עם משה סיני ואבי לוזון כדי לקבוע תוכנית היערכות לקראת המשחק באנגליה בחודש ספטמבר. השאיפה, לפחות לפי יוסי בניון, היא לחזור מלונדון עם נקודה.

"לא קל לשחק לעיני 90 אלף אוהדים קנאים שמהרגע הראשון יעודדו את הנבחרת שלהם", הזהיר הקפטן הישראלי, "שחקנים שלא מכירים את המעמד הזה ייכנסו מהר להלם, אבל צריך לעשות הכל כדי להוציא תיקו. חבל שנבחרת אנגליה נכנסה בתקופה האחרונה לכושר טוב. תיקו באנגליה, ואנחנו בעזרת השם יכולים להגיע ליורו".

"העיקר שעברנו את שני המשחקים בשלום", סיכם בניון את השבוע האחרון. "אנחנו נמצאים במצב מצוין. מעולם נבחרת ישראל, בשום קמפיין, לא ניצחה שלושה משחקים בחוץ והשיגה תיקו ברוסיה. למרות כל הביקורות יש לנו נבחרת טובה, שהוכיחה כי היא יודעת להביא תוצאות".

העובדה שהנבחרת הנוכחית מורכבת מלא מעט שחקנים שהוזעקו ברגע האחרון ולא נמצאים בדרך כלל בסגל המלא, כנראה מדאיגה חלק מהם לקראת המשך הקמפיין. במהלך הנסעה עקצו שחקנים אחדים את אלה שלא הגיעו למסע בטענה כי הם פצועים. "אין לי ספק שההחלטה שקיבלתי, לבטל את הטיול הפרטי לטובת הנבחרת, היתה נכונה", רמז לירן שטראובר, שזומן ברגע האחרון במקום ניר דוידוביץ', "הנבחרת היא מעל לכל. אני בטוח שמאמן כמו דרור קשטן יידע לעשות את החשבון עם השחקנים שלא באו למסע הזה, בטענה שהם פצועים. דרור לא פראייר".

קשטן, לעומת זאת, לא שכח את ההתקפות עליו מצד גיא לוי, ואתמול מקורביו מיהרו להזכיר מי הביא לו את הנקודות. "כולם אמרו שלא צריכים את שחקני הצעירה באנדורה וגיא עשה הכל כדי לקחת אותם. והנה שני השחקנים שהביאו את הניצחון היו ברק יצחקי וטוטו תמוז".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully