וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר דרש מעטר להחתים את סבסטיאן רוזנטל

7.6.2007 / 15:52

הבעלים של נתניה יידע את המאמן על החתמת החלוץ. עטר ביקש להודיע שהוא מיועד לסגל הרחב. החלטה: רוזנטל ייכנס למשטר דיאטה

החלוץ היהודי, סבסטיאן רוזנטל, הוחתם במכבי נתניה לאחר הוראה מפורשת של הבעלים דניאל יאמר, כך העידו השבוע גורמים במועדון. מתברר כי הבעלים ביקש מעטר להחתים את החלוץ והבטיח כי זאת ההחתמה היחידה שתיערך על דעתו. "יאמר הודיע לעטר שהוא מעוניין להחתים את החלוץ, ועטר, מתוך חוסר ברירה, נאלץ להסכים", העידו אותם גורמים.

כזכור, המאמן ראובן עטר אמר לאחר החתמתו של החלוץ: "אני מאוד שמח על החתמתו של רוזנטל בקבוצה. השחקן מיועד לסגל הרחב שלנו". במועדון אמרו על כך: "עטר לא נוהג לדבר על שחקנים באופן אישי. ההודעה הזאת באה משום שעטר רצה להבהיר שרוזנטל לא בתוכניות המקצועיות שלו, בפרט כשחקן הרכב".

בלי קשר, רוזנטל צפוי לעבוד קשה במהלך הפגרה. העובדה שהחלוץ העלה במשקלו בשנים האחרונות, מסבירים במועדון, מקשה עליו לגלות את היכולת האמיתית שלו. לאחר חזרת הנבחרת מאנדורה, צפוי מאמן הכושר, אורי הראל, להכין תוכנית אימונים מסודרת לשחקני הקבוצה, באמצעותה יעבדו עד תחילת האימונים ב-1 ביולי. בקבוצה יבקשו מהראל להכין לרוזנטל תוכנית אימונים אישית שכוללת גם תוכנית לשמירה על תזונה נכונה.

החשש של המועדון הוא שרוזנטל לא יקפיד על הכללים ויזניח את התוכנית, כפי שקרה במכבי פתח תקוה בקיץ שעבר. רוזנטל התבקש לעבוד בחדר הכושר שעות נוספות, אבל בבדיקה שקיים סמוך לפתיחת הליגה התברר כי הוא לא הוריד את אחוז השומנים בגופו או את משקלו. "אם הוא יידע לשמור על עצמו בקיץ ויראה נכונות, עטר יהפוך אותו לחלוץ לגיטימי בליגת העל", אמרו בקבוצה.

בנוסף, במועדון ממשיכים בגל הפיטורים, לאחר שדובר מחלקת הנוער, ענבל מנור, פוטר השבוע מתפקידו.

בתחילת השבוע התברר כי ראובן עטר שחזר מארגנטינה בידיים ריקות ולא החתים את קשר צ'קריטה, פאבלו לופז, נסע עם חוזה חתום שהכין עבורו פרקליט המועדון, עו"ד גיל לב, מסיבות מקצועיות. במהלך מסעו בארגנטינה צפה עטר בשבעה משחקים, שם בדק מספר שחקנים שמצאו חן בעיניו. בשלב זה המועדון אמור לקבל תשובות לגבי עלויותיהם של שני שחקנים (קשר התקפי וחלוץ). עטר אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני בטוח שנמצא את השחקנים המתאימים שישדרגו את הקבוצה. כמובן שנצטרך לצרף גם ישראליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully