וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגה ישראלית שניה ביול"ב קאפ

שגיא ניר

7.6.2007 / 15:44

יול"ב החליטה על הרחבת המפעל המשני שלה, גליל עליון, בני השרון או נהריה תצטרפנה להפועל ירושלים. אוחיון מהגליל: "אנחנו בדילמה"

בעונת המשחקים הבאה תזכה ישראל לשתי נציגות ביול"ב קאפ – כך נקבע היום (חמישי) בכנס יול"ב המתקיים בסלובניה. ביול"ב, הנאבקת מזה מספר שנים מול פיב"א ומפעליה, הוחלט להרחיב את המפעל השני בחשיבותו של הארגון, למספר של 32 או 48 קבוצות.

במנהלת הליגה, שהמנכ"ל שלה עדלי מרכוס נוכח בכנס, עשויים לקבל בימים הקרובים החלטה סופית לגבי זהות הקבוצה השניה, פרט להפועל ירושלים, שתשתתף במפעל מבין הפועל גליל עליון, שסיימה שלישית את העונה האחרונה, בני השרון (4) ועירוני נהריה (5). מלבד מיקום הקבוצות, יבדקו גם קריטריונים של התאמה תקציבית, מתקנים מתאימים והמוכנות הכללית של כל מועדון להשתתף בגביע היול"ב.

"אנחנו בדילמה", אמר הבעלים של גליל עליון חיים אוחיון. "מעניין אותנו מאוד להשתתף במפעל, אבל נבחן את הנושא ונחליט". במידה והגליל, לה יש עדיפות בדרך ליול"ב, תוותר על מקומה, הוא יעבור לבני השרון, שמעוניינת מאוד להשתתף במפעל, ולו מן הסיבה שאין בו הגבלה לשני זרים אמריקאים, כפי שקורה ביורוקאפ של פיב"א. בנהריה, היחידה שמחזיקה באולם העונה על הקריטריונים, ימתינו גם הם להחלטה הסופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully