וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מארקה": יאיא טורה קרוב לסגירה בברצלונה

7.6.2007 / 13:47

דימיטרי סיליוק נציגו של הקשר מחוף השנהב, טוען כי עסקת העברתו ממונאקו על סף סגירה. רמון קלדרון ממשיך לגשש אצל רובן

יאיה טורה מתקרב לברצלונה וכנראה ישחק בשורותיה בעונה הבאה, כך סיפר לתקשורת הספרדית נציגו, שהוא לא אחר מאשר דימיטרי סיליוק, האדם שהביא את טון קאנן לבית"ר ירושלים ושהיה אמור לקבל תפקיד מקצועי בקבוצה.

סיליוק כבר נפגש עם נציגי ברצלונה.וקשרה של מונאקו ונבחרת חוף השנהב, שהוא גם אחיו של שחקן ארסנל קולו טורה, צפוי ללבוש את מדי הקטאלונים בעונה הבאה. סיליוק הוסיף: "אינטר, ליון, רומא, אברטון וארסנל - כולן רוצות אותו". תג המחיר של הקשר ינוע סביב 15 מיליון יורו.

רובן לריאל מדריד?

רמון קלדרון הבטיח המון בקמפיין הבחירות שלו לנשיאות ריאל מדריד, אבל לא קיים את הכל. כעת מנסה הנשיא למלא אחר חלק מההבטחות שלו מלפני שנה ולכפר על אי מילואן. על פי כלי תקשורת בספרד, קלדרון עומל במרץ על רכישתו של אריאן רובן. ההולנדי יסיים את חוזהו בצ'לסי ב-2008 וכעת ברור שהוא לא ירצה להאריכו. אם צ'לסי לא תמכור אותו עד ינואר, היא לא תקבל עבורו פני, ולכן נראה כי רומן אברמוביץ' יוריד הוראה מלמעלה למכור.

רובן לא מורצה בצ'לסי כבר תקופה ארוכה וסובל כבר הרבה זמן מעליות ובעיקר מורדות ביחסיו עם מאמן הקבוצה, ז'וזה מוריניו. הלונדונים, על פי הדיווחים, ידרשו עליו סכום דומה לזה ששילמו עליו לפ.ס.וו איינדהובן, כ-18-20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully