וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרדייס: "כן, אני מעוניין בטל בן חיים"

7.6.2007 / 13:30

מאמן ניוקאסל מודה לראשונה שהוא חושק בשיתוף פעולה מחודש עם הישראלי. וידוקה חתם במגאפייז. הנרי טוען כי יישאר בלונדון. פארקר לווסטהאם

אחרי ים של ספקולציות היום (חמישי) מודה סם אלרדייס שהוא מעוניין בטל בן חיים ושינסה להחתימו בקבוצתו החדשה, ניוקאסל. אלרדייס אמר לאתר הרשמי של ניוקאסל ואמר: "כן, אני מעוניין בטל בן חיים. הוא שחקן חופשי ואני מקווה שהוא יגיע. יש לו ניסיון של שלוש או ארבע שנים בפרמיירליג ואני מכיר אותו מכף רגל ועד ראש. היו בינינו יחסי עבודה טובים, גדלנו בליגה ביחד ואני אשמח להמשיך לעבוד איתו ביחד".

המגאפייז השלימו היום (חמישי) את מעברו של החלוץ מארק וידוקה לשורותיה. האוסטרלי בן ה-31, ששיחק במידלסברו, חתם לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת. וידוקה סיים את העונה עם 19 הבקעות בבורו.

ועוד מניוקאסל: מייק אשלי עומד להשתלט על ניוקאסל, אחרי שהבעלים הקודמים של הקבוצה, פרדי שפארד, הסכים למכור את חלקו למיליונר. שפארד, שקיבל 37 מיליון ליש"ט תמורת 28 אחוז ממניות הקבוצה, יישאר בתפקידו כיו"ר הקבוצה, בעוד הבעלים החדשים יישאר מאחורי הקלעים.

יונייטד מסתבכת

העברתו של אנדרסון למנצ'סטר יונייטד מפורטו תמורת 17 מיליון יורו נמצאת בספק, לאחר שטרם הובהרה סוגיית רישיון העבודה של הכוכב הברזילאי.

הדרישות לגבי שחקנים מחוץ לאיחוד האירופאי לקבלת רישיון העבודה הן הופעות בלפחות 75 אחוזים ממשחקי הנבחרת בשנתיים האחרונות. על אף שאנדרסון נכלל בסגל הברזילאי לקופה אמריקה בקיץ, הוא טרם שיחק משחק בינלאומי מלא.

המצטרף השני ליונייטד, נאני, שהגיע מספורטינג ליסבון תמורת 14 מיליון יורו, מספר על ההתרגשות. "הליגה באנגליה שונה לחלוטין מכל מה שאני מכיר", אמר נאני, "אני יודע איזה מועדון גדול זה מנצ'סטר יונייטד, ואני מצפה לזה בקוצר רוח".

הנרי מכחיש עזיבה

תיירי הנרי ממשיך לטעון כי "אני עדיין שחקן ארסנל", אבל בלונדון יודעים כי החלוץ הצרפתי עשוי לעזוב בקיץ. השמועות לגבי עתידו של הנרי גברו בעקבות העזיבה של סגן נשיא המועדון, דייויד דין, מהלך שערער את היציבות בארסנל ועירפל את עתידם של שחקנים רבים.

"כולם יודעים שלאחרונה קרו הרבה דברים שלא היו אמורים לקרות, והרבה שחקנים בקבוצה לא יודעים מה יקרה איתם", אמר הנרי, "מה שאני יכול להגיד זה שאני שחקן של ארסנל, אבל זה גם נחמד לשמוע על ההתעניינות של מילאן".

"הייתי שבור מהעזיבה של דין", הוסיף הצרפתי, "הוא היה מסוג האנשים האלה שכולם מכירים ואוהבים, מקבוצת הילדים עד לאחרון האפסנאים. אבל זה לא היה תלוי בי".

"כולם יודעים שרוב הכסף של המועדון הלך לבניית איצטדיון האמירויות החדש", הוסיף הנרי, "אולי אם הכסף היה הולך לשחקנים, היינו מצליחים יותר".

ווסטהאם מתחזקת

ווסטהאם השלימה את החתמתו של קשר ניוקאסל, סקוט פארקר, שהגיע למועדון תמורת 7 מיליון יורו.

פארקר, 26, שחתם על חוזה לחמש שנים, יתאחד מחדש עם אלן קרבישלי, שאימן אותו בצ'רלטון. "הוא היה קפטן ניוקאסל בשנתיים האחרונות, וזה בדיוק השחקן שאני צריך", אמר קרבישלי, "הוא מנוסה אבל צעיר, והוא יהיה תוספת חשובה".

* טוטנהאם מצטרפת לאסטון וילה במירוץ בעקבות קשר אייאקס, ווסלי סניידר.

* לאחר שסטיבן ג'רארד וג'יימי קראגר האריכו את חוזיהם בליברפול, שוער הקבוצה, חוזה פפה ריינה, חתם על חוזה חדש באנפילד הקושר אותו למועדון לחמש העונות הבאות, עד שנת 2012. "זה שולח מסר חד שאנחנו בונים את עצמנו גם להווה וגם לעתיד", אמר מנג'ר הקבוצה רפא בניטז.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully